Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Emelie Svensson - 15 februari 2013 18:39


Har inte köpt kamera ännu, men ska göra det snart! (hoppas jag)


Imon kommer jag inte kunna blogga på kvällen, och även inte på söndag, kanske på måndag kväll.

För jag och Katja ska på läger med skåningar, kommer bli så jävla kul!
det spökar där oxå, så det kommer bli awsome!


Jag tror faktiskt på spöken eller inte spöken, men andar eller hur man ska förklara ordet..

, för jag har varit med om det själv, plus att sen när min faster gick bort, har mina släktingar berättat mycket om vad som hänt, och alla saker som hänt, är igenom TEKNISKA SAKER. 
hon har ringt till en telefon, och då var hon död.
dock hann de inte svara. OCH JAG VET att det är SANT för jag har själv snackat med henne, alltså min kusin. Sen har det hänt massa annat med. scary!



Och det här med anden i glaset, det tror jag faktiskt på, det kanske låter sjukt, liksom ''glaset rör sig'' 
 helt sinnessjukt egentligen! 


Någon mer än jag som tror på ''ett liv efter döden?''

 

   


    





//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards