Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Emelie Svensson - 21 februari 2013 21:21


Hej allihopa!


Som ni vet så åkte jag och katja till lägret på Södra Hoka i lördags.

Och då när vi kom dit, skulle vi sova med två andra tjejer som typ var 16, och vi ''gillar inte att sova'' med folk man absolut inte känner, liksom,  inte kul alls.
Så jag tvingade Jocke, en ledare att vi skulle få sova själva, så det fick vi!   
Sen var det massa människor ifrån Skåne, och några var från Sölvesborg, även ifrån Jämshög och några tjejer ifrån Bräkne-Hoby.
men som sagt så kände vi inte någon där, så allt var så pinsamt när man skulle berätta högt om sig själv för alla andra där. 

Och vi var 30 st, 6 killar, resten tjejer.


Men iallafall så är jag och Katja blyga ocksååå... så det var hemskt!
Sen på kvällen  lärde vi känna en kille lite bättre, Gustaf ifrån skåne, och han var 17 tror jag   
Han var inne på vårt rum och snackade med oss lite, och jaaa vi hade trevligt!
Sen fick Katja ont i magen så vi sov, och dagen därpå hade hon fortfarande ont i magen, och hon låg inne och vilade hela dagen, så fick jag va med på alla ''aktiviteter'' och jag kände ju inte nån, så jag var ensam   
fast sen fick hon alvedon sent på kvällen och allt blev genast bättre!

Det fanns en tjej på lägret som var 20, och lite mindre än mig.
Hon hade förstört hela sina armar, och sår lite här och var.
Hon satt ensam så vi satt vid henne de tillfällen hon satt ensam. Och är verkligen glad för jag pratade med henne, för hon verkar vara en toppentjej! 

sen sista kvällen vi skulle övernatta där, lärde vi känna två killar till, som var sjukt roliga!
Viggan och Kevin! skitsnälla killar! 

Sen på den kvällen hade vi typ en ''talangjakt'' som man fick sätta upp sig på ifall man ville vara med, och det var skitkul faktiskt, hehe

sen måndagen, då vi skulle hem, åkte skåningarna lite tidigare med bussen, för vi åkte hem senare med bil.
då typ bärde viggan (victor som han heter egentligen) upp mig och jag kramade om han och sa hejdå, kramade även  kevin, och gustaf, saknar de killarna så mycket! Vi hade verkligen skitkul med dom!

De övriga killarna var lite sådär bithiga, och tjejerna där vill jag inte äns tala om...!    hehe


Sen sov jag hemma en natt, sen tisdagskvällen åkte jag till min kusin och  är här även nu, ska nog hem imon! 

blir långt inlägg, men jaja! ..

 

 

//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards