Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 23:27

Har hittat en jättesnygg tröja, tänkte jag kunde ha den när jag har nitbh:n, för man kan ju inte ha tillexempel linne över bh:n haha!    skulle sett lite dumt ut tror jag!

haha men iallafall tror jag det skulle varit fint med typ en sån här tröja... eller va tycker ni? skulle det blivit fint?   
Rösta nedanför bilden!

 






//Emelieee

Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 22:36

Ifrån familjen annorlunda!   
HAHA SÖTA UNGAR SOM SÄGER FEL ÅH GREJER 

 

//Emelieee


Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 21:09


Idag har jag faktiskt fått lite läsare,  idag har det varit 322 besökare, och jag ligger på 7:de plats topplistan, 


För att komma ifatt bloggen som ligger på 6:de plats, ska jag få lite besökare till idag, för hon har haft 359 besökare idag!
Hjälp mig att komma ifatt de!


dock är det lite svårt att komma ifatt de tjejerna som ligger på 600, eller över 1000 idag, det målet kan vi snacka  om någon annan dag!   

Men skulle varit nice om ni hjälpt mig upp på topplistan!   

tror inte man ser så bra på  denna bilden, men orkade inte fixa till de..

 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 15:50


asså seriöst nej...

fan händer med folket?  flera av dom som har mycket ''likes'' på facebook, är så jävla kaxiga mot dom som har mindre, 
de tror verkligen de är något en del! 
Varför ska man vara kaxig mot oskyldiga folk som bara försöker vara snälla mot en?
en sak om de typ är lustiga, liksom ''hej emelie du är så söt vill du ligga'' haha som exempel, då kan man ju kanske vara lite mer uppkäftig och skriva ''eh nej vem är du egentligen?'' men liksom ''hej emelie, du är skitsöt! älskar din blogg och dina bilder! du verkar verkligen vara en toppentjej'' 

då svarar jag ju inte ''eh vem fan är du? låt mig vara jävla tönt'' sen tänket ''onej hon/han har inga likes, ingen jag ska bry mig om''   en del svarar så och tänker så, något i den stilen.

det är både tjejer och killar, likes är inget som man blir stor av, utan något som man tycker är lite roligt att få bara. haha herregud alltså en del är knäppa!

jag FÖRSÖKER iallafall vara trevlig mot de som är trevliga mot mig! 

och om jag är inte är de, säg till mig så kan jag bättra mig! 

//Emelieee



Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 11:23

Pappa kommer snart och hämtar mig och Eliaz, för då ska vi till posten och hämta min älskade bh!   
369 spänn på en bh, haha

den skulle kostat 269 men då fick vi bäställa på en annan sida där den kostade 300, sen frakt åh grejer så summan blev 369   

Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt, vara hemma och titta på tv ikväll ifall de är något bra   

 

Sen imon kommer ju mormor och morfar, får väll träffa dom en stund då med   

//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards