Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emelie Svensson - 24 februari 2013 21:50

är så här sjukt taggad till skolan
herregud, jag orkar inte!


kan inte skolan börja 9 istället?

blir väl att lägga sig i sängen nu, så bloggar jag mer imon.

 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 24 februari 2013 15:21


Ska beställa 1,2 eller 3, hjälp mig? 

 



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 24 februari 2013 14:42

...är hemskt...


för er som inte vet, är min mobil sönder, och är på lagning, och hela mobilen kommer återställas, alla bilder kommer försvinna och ja, ni vet nog va det innebär.
Batteri- hålet, gick tillslut inte att använda, så jaa...


Det är jobbigt, för vill ta bilder åh grejer till bloggen, och jobbigt att inte få tag på familjen/ vänner när man behöver...
Men iallafall så har min mobil varit länge på lagning, så borde få den tillbaka snart som tur är


Jag kunde köpt en ny mobil nu, för jag har en gammal skit, men när jag tänker efter  ska jag köpa mig en systemkamera istället, jag klarar mig med den mobil jag har!   



 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 24 februari 2013 12:27

ojdåååå! 

ligger redan på 5:de plats idag, hjälp mig komma förbi '' fantas SIMSblogg''
 



Tänkte göra ett sånt där roligt inlägg senare, och lägga ut bilder på alla mina kläder och outfits, bara för jag inte har något att göra idag.
Eller ni kanske vill se kläderna och skorna jag ska köpa? rösta om vilket ni vill se!   




//Emelieee

Av Emelie Svensson - 24 februari 2013 11:18


Hej allihop!

Jag kom nästan precis hem ifrån Katja, pallade inte följa med till tävlingen.
 

Jaaa... jag har ett par skor här hemma i storlek 37, och de är svarta med klack och grejer.
Helt nya, endast använda en gång.

ska sälja dom, så finns det någon som vill ha dom? inte min stil längre!
de är dock finare i verkligheten än på bild

ni kan kommentera va ni skulle kunna tänkas ge för dom, eller skriv till min e-post,

emelie.8@hotmail.com


   


//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards