Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Emelie Svensson - 25 februari 2013 19:30

Tittar på Family guy med papi, haha ganska rolig serie ändå!   



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 25 februari 2013 17:34

Kommer i fortsättningen länka bloggen på en speciell sida på facebook som jag gjort.
Där kan du se när bloggen uppdateras och du kan klicka in  direkt åh läsa!

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN
   
GILLA MIN SIDA!   



//Emelieee  

Av Emelie Svensson - 25 februari 2013 16:59

Ja.... sjukanmälde mig efter engelskan, orkade inte att stanna kvar helt enkelt, hade lite ont i magen, för har ''tjejveckan''..

gick hem samtidigt som katja, så vi gick till mig, sen blev hon hämtad där  

IMON FÅR JAG MIN MOBIL, OCH GISSA HUR GLAD JAG BLIR, ÄNTLIGEN BILDER TILL BLOGGEN?   
haha, men ja...

kan ni skriva era nummer i kommentar, kommer hålla det hemligt ifall ni inte vill någon annan ska se!
snälla kommentera! ALLIHOPA!  I NEED NUMBERS!

Ni kommer kunna kontakta mig på kik igen också, så skriver inlägg imon om va jag heter där och så!

 


//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards