Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie Svensson - 23 februari 2013 17:52


Är hos Katja nu, och vi har köpt lite godis på kvantum!

Blir kanske att sova här ikväll, och titta på melodifestivalen antar jag   
Blir längre inlägg lite senare!   


haha ryck  


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 23 februari 2013 15:46


Har  varit i stan, var där och shoppade lite med Katja!
Åkte in med pappa vid 1, sen kom vi hem vid kvart över 3 typ

Köpte magtröja, i USA material, aaah ni vet!         
Sen USA bikini,   
och spetstrosor! haha sjuk är jag!    


blev inte så mycket idag, men ska snart köpa mer!

Senare ska jag cykla bort till Katja och umgås med henne   


Ni som ville se hur bh:n satt på och hur ''fin'' den var, detta är till er!
Kan säga att den sitter jättebra på mig! 

INGET JAG VILL VISA UPP, INGA KOMMENTARER TACK.   ofixad på alla dessa bilder.



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 23 februari 2013 11:21

Godmorgon!
har åkt ner på topplistan, men jag ska upp idag igen! kanske 5:de plats idag istället?


Tänkte börja morgonen med 10 saker du inte visste om mig! 
___________________________________________________________________________



 


1. Jag kan ''spela'' the cupsong med ett glas/annat

2. Jag är älskar Justin bieber

3. Jag tycker jag själv måste gå ner i vikt(vill INTE åt uppmärksamheten, som en del säger)

4.  Jag klarar faktiskt av att gå ofixad till en stor affär



5. Jag har strulat med en tjej 

6.  Jag är riktigt intresserad av mode/smink

7.  Jag  ska köpa hårförlängning

8.  Jag suger på matte 

9. jag har längre övenkropp en underkropp

10.  Jag har inte haft finnar på länge





//Emelieee

Av Emelie Svensson - 23 februari 2013 00:18

det är inte sant!
Under den här dagen har jag fått över 400 besökare! 
ni på nattstad, tänker ''hah mycke då? själv har jag flera 1000''

jag tror nattstads statistik är fake dock   

Jag kom förbi tjejen som låg före mig på topplistan så jag kom på 6:de plats igår, alltså för en halvtimme sedan, ny dag nu ju som ni vet   

Jag fick 443 om man ska vara exakt!     och det är det mesta jag fått här på bloggplatsen nånsin över endast EN DAG! 

har fått 200 som mest, och det var på min förra, gamla blogg.
Jag ligger på andra platsen nu, och ligger tätt  intill tjejen som äger första platsen.. KOM IGEN JAG SKA KOMMA FÖRBI HENNE!      

Det är även folk som gillat min blogg med facebook, det var 40 imorse och nu är det 65, så det är jag med glad över!
mycket roligare att blogga när man får så många läsare ! 
titta in imon! nu ska jag nog titta på film, sen sova! 

jag älskar er, godnatt       ps. glöm inte rösta i inlägget nedanför

TROLOLOLLOLOLO
 

  
//Emelieee


Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 23:27

Har hittat en jättesnygg tröja, tänkte jag kunde ha den när jag har nitbh:n, för man kan ju inte ha tillexempel linne över bh:n haha!    skulle sett lite dumt ut tror jag!

haha men iallafall tror jag det skulle varit fint med typ en sån här tröja... eller va tycker ni? skulle det blivit fint?   
Rösta nedanför bilden!

 






//Emelieee

Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 22:36

Ifrån familjen annorlunda!   
HAHA SÖTA UNGAR SOM SÄGER FEL ÅH GREJER 

 

//Emelieee


Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 21:09


Idag har jag faktiskt fått lite läsare,  idag har det varit 322 besökare, och jag ligger på 7:de plats topplistan, 


För att komma ifatt bloggen som ligger på 6:de plats, ska jag få lite besökare till idag, för hon har haft 359 besökare idag!
Hjälp mig att komma ifatt de!


dock är det lite svårt att komma ifatt de tjejerna som ligger på 600, eller över 1000 idag, det målet kan vi snacka  om någon annan dag!   

Men skulle varit nice om ni hjälpt mig upp på topplistan!   

tror inte man ser så bra på  denna bilden, men orkade inte fixa till de..

 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 22 februari 2013 15:50


asså seriöst nej...

fan händer med folket?  flera av dom som har mycket ''likes'' på facebook, är så jävla kaxiga mot dom som har mindre, 
de tror verkligen de är något en del! 
Varför ska man vara kaxig mot oskyldiga folk som bara försöker vara snälla mot en?
en sak om de typ är lustiga, liksom ''hej emelie du är så söt vill du ligga'' haha som exempel, då kan man ju kanske vara lite mer uppkäftig och skriva ''eh nej vem är du egentligen?'' men liksom ''hej emelie, du är skitsöt! älskar din blogg och dina bilder! du verkar verkligen vara en toppentjej'' 

då svarar jag ju inte ''eh vem fan är du? låt mig vara jävla tönt'' sen tänket ''onej hon/han har inga likes, ingen jag ska bry mig om''   en del svarar så och tänker så, något i den stilen.

det är både tjejer och killar, likes är inget som man blir stor av, utan något som man tycker är lite roligt att få bara. haha herregud alltså en del är knäppa!

jag FÖRSÖKER iallafall vara trevlig mot de som är trevliga mot mig! 

och om jag är inte är de, säg till mig så kan jag bättra mig! 

//Emelieee



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards