Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie Svensson - 13 februari 2013 19:43

 





//Emelieee

Av Emelie Svensson - 13 februari 2013 17:27







Hej alla underbara!
Min dag har varit dryg och jobbig, hur har ni haft det?   



Jag har bestämt mig nu, det jag ska beställa/köpa är först och främst min hårförlängning, och det fixas när min kusin kommer hem ifrån Sydney nu på måndag, får hjälpa mig med färg och så!   
Sen ska jag köpa systemkamera också, som också är viktigt för mig!    Och stativ och alla tillbehör, hehe väska och minneskort ingår för 5500 :-

 

Ska beställa spikebh/nitbh med!

sen ska jag köpa byxor,  och en del tröjor, och massamassamassa, nu när pappa och jag ska till växjö! min pappa kommer inte säga nej, för det kan han inte!

 

även jeffrey campbell skor ska beställas!

Sen kommer jag bli världens lyckligaste människa kan jag säga er!       
tro inte jag skryter nu, för det gör jag verkligen inte...!



Skolan va som sagt dryg, fast som ni ser så hade jag lite skoj i min ensamhet ändå!   

     

 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 13 februari 2013 07:17

Igår,  första dagen på bloggen, fick jag 251 läsare, och det är väll ganska bra antar jag!
Iallafall för att vara första dagen, haha


Man får inte lika många läsare här som på nattstad, men whatewaah
Tycker denna portalen är bättre för  headern blir i bättre kvalité och jaa.. den är bättre helt enkelt!


 



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 12 februari 2013 22:24


Blir så trött på facebook ibland..
Nu funkar inte chatten, inte för någon.. och jag hade viktiga meddelanden att skicka..!


Ligger just nu i sängen, och har fått ''kontakt'' med philip på min surfplatta istället, haha

Imon är det skola, och vi går nog inte så länge tror jag, så jag uppdaterar imorgon så fort jag kommer hem!   


Folk har börjat kalla mig grejer, och gnäller på mina kläder och speciellt på mina bh;ar, liksom jag har vad jag vill?

Vanlig, push up eller bombshell, liksom spela roll, bröst som bröst?   
Jag är jag, och jag klär mig hur jag vill, är som jag vill och är den jag är helt enkelt! 

Jag är inte den där kaxiga bitchen ni tror jag är, utan jag har faktiskt ett hjärta av guld, seriöst, det kan jag faktiskt säga om mig själv.
fattar inte va folk har emot mig, jag har inte gjort er något.

 

 

 


//Emelieee

 

 

 

 




Av Emelie Svensson - 12 februari 2013 19:26

Hej allihop!
Hur är de med er ? haha, själv är det väll bra antar jag!   
jag ska beställa en bh, men jag vet inte vilken ännu    
tror jag ska ha 1an, men vill veta vad ni tycker!

 

så nu får ni rösta, tycker ni jag ska ha 1, 2 eller 3?    

 

   


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 12 februari 2013 16:24


Hej allihopa, tror jag fixat klart allt med bloggen nu,  och nu ska jag börja skriva och uppdatera ofta!


På bloggen kommer jag lägga ut enmassa, tillexempel låtar som jag tycker är bra, videoinlägg blir det när jag får min kamera om någon vecka, det blir då också riktigt fina bilder som läggs upp!   
Det blir frågor ni ska svara på, massa om mode, och bilder på kläder jag gillar.

om lite allt möjligt helt enkelt! 

och om du är kille, och så läser du ''mode'' och tänker eeeeh usch, klicka ner dåja.. skitblogg..''
gör inte det! För jag lovar, att det kommer bli något för er också!    

 


För er som inte vet vem jag är, så är jag då Emelie Svensson, som bor i blekinge! (karlshamn) 

Ni kan läsa mer i min presentation! 
Bilden togs när jag och Emilia åt pizza, och som ni ser, ser man lite flummig ut!   haha men jag bjuder på den! haha zöt
 

btw, har ingen mobil för tillfället så kommer inte uppdateras så mycket med nytagna bilder eller liknande. Den är sönder och ska lämnas in så de kan laga den, pusshej! 

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 11 februari 2013 21:59

Hejhej, ska börja blogga här igen nu.

Alma har fixat ny snygg design så jag blev mer ''peppad'' till att blogga!   
TACK ALMA! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!


Ska använda detta inlägget till att se när jag justerar olika grejer i texten osv.
Så snart som möjligt kommer allt vara   klart!    


//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards