Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 31 mars 2013 19:50

Har fått över 333 gillningar ifrån Facebook nu, och det det tog inte alls lång tid att komma upp i 333 likes.
Ifrån den dagen jag fick 111 gillningar, har det bara gått 29 dagar! ALLTSÅ TYCKER DET GICK JÄTTESNABBT!

tack så hemskt mycket, och nu är det tillochmed 334, TACK!

ifall ni gillar min blogg, glöm inte att klicka tumme upp till vänster!
(DRYGT INLÄGG MEN JAJA var bara tvungen, hihi)



        


 



Av Emelie Svensson - 31 mars 2013 18:39

Hade lite tråkigt, så fotade lite kepsar, haha
Visst, de är ju inte lika fina som när man har de på, ser mycket bättre ut då!


Mina favoriter är de två på första bilden här nedan, 

Vi ska göra kladdkaka senare! ÅH MAN KAN INTE GÖRA ANNAT ÄN ATT ÄLSKA DET! SPECIELLT VÅR!   







Av Emelie Svensson - 31 mars 2013 17:23

Är hos min kusin just nu, och är osminkad och ganska trött. haha
Ska sova här några dagar tror jag! Ska beställa min hårförlängning ikväll med... hoppas iallafall på att det blir ikväll.



Hade lite smått kul innan med kameran, haha cp!




 

Av Emelie Svensson - 31 mars 2013 11:53

 


     

 

Av Emelie Svensson - 31 mars 2013 11:23

       

Av Emelie Svensson - 31 mars 2013 01:06


seriöst... nu har det försvunnit flertal gånger!!! orkar inte göra om det mer!
Ifall det händer en gång till skiter jag i bloggen! bokstavligen talat...
jävla skit, fuck bloggplatsen idag..

sover nu, ska inte röra denna skitbloggen mer.
FÖR DÅ BLIR DET VÄLL BARA VÄRRE! GODNATT.
(får fixa text&rubriker/storlek imorgon)..
 



Av Emelie Svensson - 31 mars 2013 00:23

ALLT FÖRSVANN 



HELA MIN BLOGG ÄR FÖRSTÖRD.
GÅR INTE ATT SÄTTA UPP HEADER ELLER BAKUND ELLER NÅGOT SKIT ALLS.
ALLS ÄR FÖRSTÖRT


OMG

VAFAN SKA JA GÖRA
SNÄLLA NÅN
______________________________
fyller på detta inlägg nu.
Kunde fixa problemet, LITE.
men fuck allt är snnorlunda, texten går inte att fixa eller inte något annat knappt..
fuck off bloggplatsen. -.-

Av Emelie Svensson - 30 mars 2013 19:33

Nu är det ju ändå lördag åh så, och man ska titta på film! ELLERHUR?!
Ifall ni inte vet någon att titta på, så kan jag komma med lite förslag här och nu!   



LOL - en skitbra film,speciellt för er tjejer! lite om kärlek och så, svinbra!

 A walk to remember  - Så himla fin, alltså kan inte låta bli att gråta. VERKLIGEN VÄRD ATT SE!! snälla!

Taken 1 och två 2 - Handlar typ om utlänningar som säljer tjejer som horor. Och pappan räddar henne på 90 timmar. Båda är så himla bra, 2an är fortsättning på 1an.

Dagboken -
Verkligen äkta kärlek i denna filmen, den är så sjukt bra, och man gråter som in i de sista tio minuterna på den! Denna film heter dagboken på svenska och handlar om en tant som tappat minnet men får det tillbaka när hennes man läser upp hennes dagbok. Men minnet försvinner snart igen, och hon undrar vem som pratar med henne. Hon glömmer sin man och blir rädd för honom.

Life of Pi - Älskar denna filmen, båda sorgsen och rolig.  På svenska heter den berättelsen om Pi, och som alla andra filmer jag tipsat här är den jättebra! 

Avatar -
Längesedan jag såg denna, men jag tycker denna är så sjukt bra! Älskar hur den är gjord, och den är typ magisk! 




 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards