Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Frågor&Svar

Av Emelie Svensson - 9 mars 2013 01:54

100 frågor

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? Emelie Svensson

2. Korrekt ålder? – 13 år, född 1999

3. Längd? – 156..

4. Skostorlek – 37-38

5. Smeknamn? – har många, men typ Skomolie

6. Vart bor du? – Sverige 

7. Vad gör du på fritiden? – Umgås med mina underbara vänner, sitter vid datorn, och jaa, annars beror der på vilket tillfälle.

8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – Liten, korta ben, fult ansikte..

9. Vad hatar du / vad är du rädd för? – Mördare :(

10.Gillar du dina naglar –  Oh nej!

11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – snäll, omtänksam oftast ;) Och hemskt ful.

12. Vad vill du jobba som när du blir stor?- Något inom mode kanske haha

13. Hårfärg? – min naturliga hårfärg är mörkblond, vilket jag fortfarande har

14. Ögonfärg? – blåa

15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet ? - Jag har ett speciellt ''dampljud'' som kännetecknar mig! :D

16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Absolut INTE.

17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Ganska mycket.

18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Åhgud, typ hela ansiktet? :o

19. Någon vana? – nej, kommer inte på någon..

20. Lyckotal? - Nej tror inte på sådan lycka bitches ;*


Vänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? – Katja, som är den finaste in the world

22. Hur många nära vänner har du? – Många, fast några närmare o några lite mindre.

23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? – nja kan jag inte påstå

24. Vet många personer vem du är? – tror det..

25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – dom flesta vet nog vem jag är.

26. När var du senast med någon kompis? – Kommer inte ihåg, har varit sjuk några dagar nu så tappat minnet tyvärr..

27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – nej verkligen inte, 

28. Vem sov du senast hos av dina kompisar?- Katja

29. Vem sov senast hos dig? – Katja


Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? – njaa

31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? -INTE YNGRE ;SSS
32. Är du kär? – nej

33. Tycker någon om dig mer än som vän? – vet inte? hoppas inte det.

34. Är du redo för att satsa på ett förhållande?- njaa..

35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – vet inte.. 

36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - beror på!

37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? –  absolut

38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – jaaa

39. I din klass? – yep, om någon snygg och fin hade gått där vilket det inte gör.

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - såklart!

41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? – haha ja

42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – ja

43. Har du pussat någon i motsatta könet? – aaooup

44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja, hehe katja <3

45. Har du pussat den du tycker om? – yes

46. Har du pussat någon inför folk? – men jaaaaaa

47. Kysst någon inför folk? – mh

48. Hånglat inför folk? – ja

50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 3 tror jag

53. Ditt snyggaste hångel? – Justin bieber i mina drömmar ;)  annars samuel *-*


54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej, man måste ju våga visa sina känslor ;)

55. Haft sex med någon på offentlig plats? - nej

57. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - ppffft jaa


Tankar & skit:
58. Har du någon fobi? – tror det

59. Har du någon allergi? - NEJ! :D

60. Vad tänker du på innan du somnar? – allt möjligt

61. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – vad dom har för kläder kanske :)



HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
62. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig ? - kul båda två!

63. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - crazy night with Katja duger

64. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Min bästavän, lätt!

65. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - waaat?!



HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? –
67. Vad kommer först, tjejen eller träningen? –
68. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? –
69. Runkar du regelbundet? –


Vad väljer du?:
74. Oskuld 40 eller icke oskuld med åldern 15-  va nu fattade jag inte? :o

75. Vänskap eller förhållande? - vänskap,

76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?- det beror på...

78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? – asså va?

79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - hmm 13 antar jag?


Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - absolut.

81. I sånna fall med vem? –  *** :)

82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – ragga tjejer! ;)

83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – tror det
 
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – Allt för mina vänner.

85. Kunna sova ute på vintern? – NEJ, fan heller :'(

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – Hollywood <3

87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - fuck no!


Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? –nej , följer modet antar jag ;)

89. Vad klär du dig i oftast? –oftast, och det som alltid, alltid, alltid finns där är underkläder, haha

90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – absolut

91. Klär du dig dyrt? – hur då menar du?

92. Vilken är den fulaste klädstilen? -veneeeeeee



Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – ne

94. Haft sex? - ne

95. Fått en kram ? – ne

96. Ringt någon? – ja

97. Blivit uppringd? - ja

98. Fått sms? – ja

99. Kollat på google? – ja

100. bytt underkläder? - aah!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards