Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

APP- TAG

Av Emelie Svensson - 9 mars 2013 12:05

Som ni vet har jag fortfarande min gamla repiga Xperia, höhö
jag skulle haft Iphone, men vill inte ha någon annan mobil..

Jag köper hellre än kamera isåfall! Iochmed att jag och en Iphone inte passar så bra ihop, han skulle ''dött'' direkt, eller hur man ska säga haha..
Jag är en sån klumpig tjej som tappar saker och speciellt mobilen, för  det har blivit en vana att bara kasta iväg den helt plötsligt haha! sååå nej, ingen Iphone till mig! Klarar mig!

Över till mina appar, heeehee!
Inte så roliga men whatevvaaaah



SKA SKRIVA LITE OM APPARNA, BARA FÖR JAG HAR DÖ TRÅKIGT.


Jag tror alla vet vad Youtube är.... musik och videor för er som inte testat! Utan Youtube, var skulle jag ta mig till? ;3
Facebook... ja, va ska man säga? Gilla bilder, chatta med folk ifrån hela världen, spela spel, vilket jag inte gör... Bilder, Videor, Skriva statusar, haha massa kan man använda facebook till!
Ask.Fm, fråga frågor till användare, anonymt eller offentligt? ;)
Dayviews är där man lägger in bilder, skaffar nya vänner kanske, och tittar på vänners bilder, hihi
Själv så använder jag det som överföring när jag ska ha upp bilder ifrån mobilen till bloggen eller Facebook.
Flera vet vad Kik är, och det är man skriver med människor, precis som sms men med gratis sms och bilder. Är inte kontaktbar där just nu, så ni veeeeeeeet!
Instagram. Lägg ut bild med effekter, få gillningar, tagga, gilla andras bilder, få följare, bli följare, hihi Vet inte va jag heter där just nu...
Bloggplatsen, där jag uppdaterar bloggen när inte datorn är tillgänglig.
Sista på rad 2, vet jag inte va det är..


Hc Creator Lite, är en app, som man spelar in en Harlem Shake video med, :) Funkar bra!
4 pics 1 word, ett spel som blivit populärt nu bland de i min ålder, haha, man får se 4 bilder, och ska gissa vilket ord alla bilder har gemensamt, ganska tråkigt om man fastnar och inte kan!
Temple Run 2, som 1an, spring och bli jagad av en mongoapa.
ColorNote, antecknar skit där.
KeepSafe, göm dina privatabilder där, och lås upp bildmapparna med en kod på 4 siffror.
RixFm, lyssnar på deras musik när jag ska sova, kan inte somna utan musik...
Messenger, samma som facebook, Fast bara chatten.
Tap the frog, ett spel med grodor, pröva själva, kulkul


//Emelieee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards