Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 30 mars 2013 15:38

Hittade massa bilder med texter som passar perfekt in på mig för tillfället, 


Älskar verkligen sånna här bilder, de hjälper mig mycket, jag vet inte varför. Men  det är bara så.   

Jag tror det är många tjejer som har problem med kärlek/vänner osv, och jag tror nästan ALLA av de tjejerna, känner igen sig på någon sån här bild. 

En del bilder är mindre, men så kan det bli, haha, kommer bli massa bilder, så jag varnar er för bildbomb   


           


 

Av Emelie Svensson - 30 mars 2013 12:25

   


 

Av Emelie Svensson - 30 mars 2013 11:38


Katja kom igårkväll, och sov här så vi snackade med Pontus Svensson (och den han var med) lite under natten, haha tungan pontus <3


Sen som vanligt skulle ju Katja sova ''tidigt'' så fick ut och sätta mig på Robins rum, iochmed han var och lanade så, höhö
Katja stack vid halv 10 imorse, så är själv just nu med mamma och pappa!
Sen kommer morfar och mormor, och mormor har lagat min nitbh, mina ginabyxor, och min Bieber tröja så får det idag, TACK MORMOR <3



mina gina byxor gick sönder i bussen påväg till stan häromdagen, skulle ta  upp benet på sätet och knyta mina skor, så spräcktes dom på insidan av låret, haha jag dog av skratt!
Nej men dom är slitna, och det har blivit hack på dom hela insidan av låret, så ett hack gick bara upp helt enkelt, fett pinsamt var det, haha!!




Ge mig dessa ursnygga kläderna osv...





     

Av Emelie Svensson - 29 mars 2013 12:34

Tråkig dag, det snöar som vanligt och allt... DET ÄR VÅR NU FÖRFAN! GE MIG DEN.

Asså förlåt för jag är så dryg i mina inlägg nu för tiden, men vafan -.- har inget att skriva om ju!
Skulle egentligen varit med Katja idag, men jag vill inte alltid vara den som är mest på och frågar, så om inte hon säger till. får det vara med det idag.

Här har ni kläderna jag  köpte idag, en vit tröja, 1 par byxor, 1 par shorts.



Av Emelie Svensson - 29 mars 2013 10:55



   

Av Emelie Svensson - 28 mars 2013 22:28

   Åkte in till stan med Filip innan som ni redan kanske visste, alltså en person trodde jag ''tog katjas kille'' asså shiiit, lägg av, vi är vänner, väldigt bra vänner osv, man kan ha killkompisar? chilla lite alltså? 
Det var HELT OKEJ för Katja, för jag frågade henne först.


I stan köpte jag lite kläder och annat skit, haha hittade inte de fina linnet, men ska försöka titta mer efter det..! FÖR MÅSTE VERKLIGEN HA DET! ÄR KÄR I DET!
Visar kläderna imon, för är såhär jättetrött just nu, och orkar inte visa med bilder, såjaa, tar de imon! (a'

Nu ikväll har jag varit på ungdomsgruppen, trevligt,trevligt! 
Elina var oxå där idag, skitkul! Längesen man såg henne..   


Av Emelie Svensson - 28 mars 2013 14:43

Hittade en liten kompiz som kunde hänga med in till stan, så idag följer Filip med, Katjas kille!   
Han tar bussen nu vid 3 typ, sen sticker vi först hem till mig, sen tar vi bussen till stan, hehe
Ska köpa byxorna, och shortsen, får se ifall jag hittar tröjorna, HOPPAS DE FINNS!
fick en 500-lapp av pappa, så ska använda den tror jag.


Jag och Nora dealade lite i skolan, hon köpte min bh som var för liten för 50 kronor, så har 550 att ha med mig till stan!  haha good    
Tönt bilder ifrån Webcamtoy, haha



Av Emelie Svensson - 28 mars 2013 08:28

 
 
   

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards