Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 27 mars 2013 21:38

 
     

Av Emelie Svensson - 27 mars 2013 20:24

När man var mindre, skulle man leka fjortiz, som det hette då, och man skulle ta brunkräm på läpparna och måla sig som en katt, och kanske trycka upp brösten lite, helst skulle man vara blond, och översminkad dåja! ... haha så jävla gulligt!!

skulle få Otto att skratta lite på skype så gjorde såhär för skojs skull, haha söta vi är...

Kommer ni ihåg fjortis killarna? de skulle ha blont och såhär taggigt hår,  och fjortis tjejerna? översminkade, sånt skit på läpparna, upp med pattarna, måla sig som katter, och sånna där randiga glasögon, hahah sen hade man sån där töntig skrift, haha ''aaww, puwwss babbeeee :****''  
hahahah! Remeber 90's kids? säg någon tjej som inte gjorde sånt här? 

ASSÅ JAG ÄR OSERIÖS PÅ BILDEN NEDAN INGA KOMMENTARER TACK! ;S


Av Emelie Svensson - 27 mars 2013 19:55

Jättemånga kommer fram till mig i skolan och säger att jag har så långa ögonfransar, och fina ögon.
Håller verkligen inte med om det, för mina ögon är gråliknade... haha


Av Emelie Svensson - 27 mars 2013 18:40

Tror jag ska in till stan imorgon efter skolan! Sen är det påsklov, och det börjar redan på fredag, så är ledig den dagen med!

Hittade inte bild på shortsen jag ska köpa tyvärr, men vet att de finns i affären iallafall!
Ska köpa detta imorgon, sen skorna ska jag beställa, sen tröjan är jag bara lite tveksam på, får se
imorgon!

Byxorna sitter jätte fint på kan jag säga!    


 
 

Av Emelie Svensson - 27 mars 2013 17:10

   

Av Emelie Svensson - 27 mars 2013 08:24

jag är med och tävlar om en valfri Victoria Secret bikini hos http://www.nattstad.se/johanssonmoaläs mer om tävligen på henens blogg!

 

Av Emelie Svensson - 26 mars 2013 17:39

Efter musikalen stannade jag, Katja, Nadja och Nora kvar i stan, och följde Nora till bussen, sen så gick vi och åt pizza.
Sen tog vi bussen hem, och nu sitter jag här i min  säng, och skypar med min Otto-boboooooooooo! <3

Ska in till stan nån dag här nu, och köpa mina byxor,  shorts och tights.... PAPPA GE MIN PENGAR SNÄÄÄÄLLAAA!

tråkigt att blogga på vardagar, så sorry ifall jag inte skriver något kul eller läsvärt.

Av Emelie Svensson - 25 mars 2013 19:14

Efter skolan drog jag och Tilda med hem till Katja och Nadja, och vi la in lite låtar vi ska ha till discot för de som går i 1an till 3an.
Vi håller i musiken så ja, fick lite gjort!

Sen körde vi hem Tilda och stack in till stan, och ful som jag var, så träffade man väll allihopa... Amanda, emelie osvosv...
OCH MINA SKOR, ALLTSÅ URGAMLA!      PINSAMT!

Förlåt för dålig bloggning men så kan det bli ibland när man har annat att göra.
Hittade 1 par shorts, 1 par byxor och en tröja som jag antagligen ska köpa nu någon gång i veckan.
Får väll fråga om Katja eller Nadja kan åka med, ifall inte Katja ska vara med Filip    (som vanligt.....      )
ifall det är så, får jag ta och fråga min kusin, han ställer nog upp på det.


Till helgen... Jaaa... Då får jag väll sitta hemma hela tiden som det brukar bli nu för tiden. 
Ska göra ett speciellt inlägg senare, kolla då!


//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards