Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 24 mars 2013 11:53



Mormor skulle tydligen beställa dessa till mig, haha va tycker ni?



 



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 24 mars 2013 11:13

Har fått kommentarer om att jag ska visa lite kläder jag använder/ har     

Första delen, var mina Bikbok shorts, och andra delen är magtröjor nudåå, haha
Kommer inte lägga ut sånna här inlägg om kläderna så ofta,  typ bara nån gång ibland   
Kunde inte hitta alla tröjorna, för dom andra 4 ligger nog i tvätten,   


Här är de tre magtröjorna som jag hittade för tillfället, sätter upp dom i favoritordning, bäst först, sämst sist.   
(Den sista är bara en tråkig vanlig lila)














//Emelieee

Av Emelie Svensson - 23 mars 2013 21:17

Hittade en bild på mobilen sen när vi var med Adrian, en 18 årig kille ifrån Stockholm
Fan va kul vi hade ändå, men Adrian fick värsta rycket på natten när han blev sur, haha
Sen när han var ute åh rökte när han bärde mig, haha saknar, ifall du läser detta Adrian får du komma fler gånger! <3

Har börjat sakna Katja också, för känns som om Filip får mest tid, och jag ligger lite bakom honom. Jag älskar min Katja och vill vara med henne så mycket som möjligt, hoppas att hon förstår det..
Hon är iallafall  inte lika omogen som den andra.

 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 23 mars 2013 18:24

Tog lite tråkiga bilder på mina midjeshorts ifrån Bikbok innan för skojs skull, heheeeeeee   
Är nöjd att jag köpte dom, 300kronor för varje par, 
Inte de billigaste shortsen, men värt pengarna! Gillar verkligen dessa!  Bara det att nitarna lossnat litegrann på ett par, men dock så märker man inte det at all    Det är ju inte så att folk trycker upp ögonen vid mina lår, haha!!


Varför jag hängde upp dom på galjar vet jag inte, bara för man kanske kunde se bättre, jag vet inte?   
Som ni kanske redan vet, älskar jag håliga kläder, shorts, byxor oftast.
Nitar och annat skit på kan också vara snyggt, haha! 


NITAR & HÅL    <333333333333333333333333333333333














//Emelieee

Av Emelie Svensson - 23 mars 2013 16:15





//Emelieee


(y)

Av Emelie Svensson - 23 mars 2013 12:29

    





Ifall ni inte redan testsmakat denna, så säger jag: GÖR DET! den bästa Marabou chokladen enligt mig!
Smakar sommar, och allmänt gott!


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 23 mars 2013 11:19

Ska snart hem ifrån Emilia, är ensam hemma hela kvällen med Robin tror jag.
Va ska ni göra ikväll? själv vet jag inte. 
Kommer inte få min bh lagad iallafall, för mormor kommer inte, haha

Skulle varit med Katja, men nu ska hon vara med Filip, SÅ JA. -.- 


ska göra ett roligt inlägg när jag kommer hem! så håll utkik brushan



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 22 mars 2013 22:13

var på musikal i skolan idag, 9orna på österslätt som gjorde det, de sjöng, spelade musik, och spelade ''teater'', så himla bra! 

Alla där sjunger så himla bra, typ alla har talanger.

Efter skolan drog jag med Emilia hem, och vi var med Oliver och Cj, haha kuldå

sorry att jag inte bloggat, har varit trött hela dagen. ska snart ut och gå med hundarna, ensamma hos henne hela natten och helgen.

Snackar med Otto på skype, en riktigt bra och fin kille.

 

//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards