Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 21 mars 2013 22:54

ska sova nu, mår så mycket bättre efter kvällen nu.
Kan ta det imorgon, 

Kaxade upp mig lite för idioterna som kommenterade min profilbild. Stolt här alltså.
Typ första gången jag vågar stå upp för mig själv.

idioter allihopa! tack till er som kommenterade och hjälpte mig.

 


//Emelieee


Av Emelie Svensson - 21 mars 2013 22:14

Har varit på ungdomsgruppen ikväll och träffat bästa tjejerna.
Vi gjorde ''ansiktsmask'' av yogurt och avrikado? heter det så? haha

Så ja, ikväll var vi gröna! 
Vi hade tjej kväll idag, så jocke var inte där.
Vi snackade om självförtroende, där jag själv drog in mig ganska mycket.
Om läggning, kände att det var skönt att berätta för några som förstår hur mycket min kusin egentligen betyder för mig.
Och om sex, våga säga nej om det inte känns bra, vänta på den rätta, och massa annat sådant.

Snackade om hat, facebook, och massa skit.
Jag älskar er som var där, verkligen.





<3<p>k</p><p>k</p><p>kk</p><p>ij</p><p>i hk</p>


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 21 mars 2013 16:16

Har nog glömt att berätta att Nora börjat i klassen nu!
Hon börja i måndags, och antar att hon ska stanna nu framöver?

Vi har börjat snacka lite smått, för båda är ganska blyga verkar det som, hihi
hoppas vi lär kanna varandra bättre Nora! <3


När vi kom utanför skolan idag, alltså dörren, så skulle Linnéa typ putta till mig, men då trilla hon baklänges, och halkar på gruset, sen kom alla 9orna precis ut då, och började säga/skrika '' åååååhh!'' OCH JA BARA GARVADE IHJÄL MIG, hahahah såg så tillgjort ut fastän det inte var det, HAHHA! SKULLE FAN FILMAT!


Två  bilder ifrån skolan idag, haha, bloggtorka mannen

   

Av Emelie Svensson - 20 mars 2013 18:56

Har fått flera läsare nu, än sist jag tipsade er.

Har ett par skor till salu, haha
250 för dom? köpte de för 450. haha

storlek 37, någon som vill?   




//Emelieee

222

Av Emelie Svensson - 20 mars 2013 17:28

Ni som följt bloggen, vet att jag la ut ett inlägg den andra mars, då jag hade 111 gillningar ifrån facebook, skrev att jag skulle följa upp detta, och se den dagen jag fick 222, och sedan 333 osv...

Har prick 222 just nu, och det tog.. ja hur lång tid? från  den 2, till den 20, aaaa 18 dagar!

Blir jätteglad när ni gillar, mycket roligare att blogga då. Gilla ifall ni inte gjort det!


2 Mars                                                                                                    20 Mars
                  



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 20 mars 2013 15:55


1 poäng från att vinna ''bollsportstävlingen'', 7d hade 63, och vi 62, fuuuuu!

Någon av de på ''läktaren'' spottade i Axels hår (EN I MIN KLASS JAG INTE GILLAR) och guuuuuuuud va jag garva!
sorri  där c;   HHAHAH HELT SLEMMIGT! HAN BARA DROG UT DE, USCH! ÄCKLIGT.


Vi cyklade till donken innan också ju, fick skjutsa Linnéa för hon hade glömt sin husnyckel i skolan, haha duktigt där
Åt hamburgare, och glass, gottigottgott, eller va säger ni?   




//Emelieee

Av Emelie Svensson - 20 mars 2013 10:39

Har håltimme efter denna lektionen, blir att sticka  hem till mig först, hämta pengar, cykel och så.
Sen till Linnéa och hämta cykel och pengar.

Sen drar jag, Linnéa, Hampus och Gabriel till donken, höhö


ÄR SKITHUNGRIG SÅ! 


bloggar sen med bilder osv ifrån idrotten, vi ska tävla mot 7D <3

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 19 mars 2013 22:34

Ska träna några minuter till på provet, sen läggdags.

Puss allihopa, hörs imon.

Kan inte lägga ut bilder, Robins internet laggar upp sig då, och då stänger han av mitt internet den jäveln.

//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards