Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 15 mars 2013 08:35

Idag fyller min älskade storebror 20.

Han fick pengar, saker till hans träning, och godis, haha inte lite pengar heller...

Grattis på din dag och tack för allt. <3

Av Emelie Svensson - 14 mars 2013 18:44

 ifall du läser och följer min blogg, gilla till vänster i menyn! 

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 14 mars 2013 16:33

Jag har tänkt mycket på denna saken, och jag har viljat börja, men har alltid varit trött och lat, därmed inte orkat.
Jag ska påbörja mitt ''hemliga'' projekt idag har jag bestämt.
Ingen kommer att få veta vad det är förens det är slut. Och det är kanske, ja när ska vi säga.
Ett tag till iallafall, kanske början av Juni.


Vet att ni vill veta, men det får ni inte, för vill inte ha elaka kommentarer om det nu, för då kommer jag inte äns orka börja.


Inte äns Katja, mitt älskade hjärta kommer få veta, och då är det RIKTIGT HEMLIGT
om någon får reda på det slutar jag direkt, vill hålla det hemligt under denna tiden jag gör det.


tack och hej!


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 14 mars 2013 14:48

Det går överstyr nu, att se folk som har det så dåligt, som får kommentarer på det goda de försöker göra, som blir mobbade, och mordhotade, och tillsagda att ta livet av sig.
Sveriges befolkning är sjuk, och jag menar dom som gör sånt här mot männsikor, liksom.. alla är männsikor, varför är ni sånna här? fuck er!

Det är så himla hemskt, jag orkar inte tänka på det.
Jag är en av dom som blivit tillsagd att ta livet av mig, och det är det värsta man kan höra.



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 14 mars 2013 13:26

Har växtvärk nu, ohyes baby!!


hoppas man blir någon centimeter längre nudå! hate my short legs.

 

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 14 mars 2013 12:15

Hittade skitsnygga shorts!
Verkligen jättefina! Vill ha de allihop! Taggar verkligen balders med dessa snygga shortsen!!
Ska beställa något av dem tror jag, men inte ännu isåfall, får vänta och se om jag har pengar till det, för ska ha hårförlängning först och främst!



   


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 14 mars 2013 11:34

Att säga att någon ska dö, ta livet av sig, hänga sig, skjuta sig, hoppa ifrån högsta berget, det är så jävla hemskt.
ALLA människor har ett hjärta, känslor och flera val på hur de vill vara.


Tjejen vill bara knulla, kalla henne inte hora, låt hon få göra det.
Tjejen vill sminka sig, kalla henne inte fjortis, låt hon få göra det.
Tjejen vill gå utan smink, kalla henne inte ful, låt hon få göra det.
Tjejen vill ha uppmärksamhet, låt henne få vilja ha det.
Tjejen vill visa sin kropp, låt henne göra det.
Tjejen är lite större än dig, låt henne vara det.
Tjejen är lite smalare än andra, låt henne vara det.


Som exempel, samma saker gäller väll killar antar jag?



att säga att någon SKA ta livet av sig, kan vara det värsta som finns.
Alltså DÖ, så jävla idiotiskt.


Man gör inte så, varför fattar ingen det. Det är många personer jag inte ''gillar'' men jag säger ta mig fan inte att hon eller han ska ta livet av sig.
Jag äcklas av tanken på hur folk kan säga så. -''hoppa framför ett tåg ditt skabb, häng dig du är fet äckel''.



Alla har olika utseénde och det vet nog redan alla, men ändå, alla kan inte vara snygga enligt dig, det finns alltid andra som tycker om den du inte tycker om.


De orden jag fått höra mest på senaste tiden är '' Hora, slampa, slyna'' 

Jag vill inte se det när jag kommer in på Ask, aldrig. Men vem vill det?

Ni hade aldrig fått min länkning till min sida där, ifall jag inte haft dig som vän på facebook, så det är ju någon av  idioterna där.
De äckliga, man tror är sina vänner.
Så jävla fega, de tar chansen när det är anonymt, hur fega får man vara?



Har laddat ner ett program nu, så kan se vilka som skriver/skrivit. vit lögn.
och den som skrev att ingen kommer bry sig ifall jag dog, då kan jag ju bara svara att det kommer vara flera som blir ledsna, jag har faktiskt familj och vänner, idiotjävel.


 



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 13 mars 2013 17:40


Ska följa med Nadja till affären en runda, hon ska köpa Ben&Jerry, fårse om jag oxå köper.
Godaste är absolut kladdkaka, eller va den heter!   

När jag kommer hem måste jag börja träna till provet, som vi har tills IMORGON, OCH JAG HAR INTE BÖRJAT!?!?

usch, trodde vi hade det senare! Och det är inte lite vi ska läsa i boken heller.... FUCK KEMI!

Allt om våra läxor står på ''skolsidan'' 

''Provet handlar om vatten, syror, baser, pH och indikatorer. Sidor att läsa på i kemiboken 74-89 samt instuderingsfrågor (minns du) på sid 93, fråga 1-22. Det finns en bra sammanfattning på sidan 92.'' har freddy skrivit, haha söt 

Någon som är bra på sånt här, som kan hjälpa mig lite?! 

//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards