Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 2 april 2013

<3

Av Emelie Svensson - 2 april 2013 19:50



   

Av Emelie Svensson - 2 april 2013 18:18

Jag har ju dom till höger, och de var de första jag köpte, och de var INTE ALLS lika... hur kan man säga?!
hårda, osv... som dom till vänster.
Trodde de var samma när jag köpte, sen när jag kom hem kände jag skillnaden, haha

fan vill ha dom som är mjukare mycket skönare, och mina sånna gick ju sönder på bussen    haha!!

Ointressant  inlägg men så kan det bli när man är sjuk och är efterbliven i skallen, HAHAHAH PUSS

   

Av Emelie Svensson - 2 april 2013 12:27

Är hos min kusin just nu, och mår lite bättre, men jag är fucking förkyld. IGEN.


Därför jag varit så seg i bloggandet, sorry där
Ska hem härifrån vid 4 när pappa kommer hem ifrån jobbet, då hämtar han mig hihi
Pappa har köpt gottiiiiiiizzz till mig med, så söt är han! 



Lyssna på denna awsome låten!-
 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards