Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Emelie Svensson - 4 april 2013 01:06

Hehe, det blir ett inlägg till på emelies blogg!    
Iaf, jag gästbloggar mitt namn är Issa hällsten har en blogg på nattstad! 

Idag har jag inte gjort så mycket, jag sov hos fille... sov,vaknade,sov,vaknade osv... så åkte hem vid halv 5    tyckte det va så söta gubbar här hehehehe... hejdå   http://www.nattstad.se/issahallsten <---här är min blogg

            

and that's me! c:

 


Av Emelie Svensson - 4 april 2013 00:35

Ligger högst upp på topplistan, för hela Sverige!
Gud så kul! hjälp mig upp med massa besökare!!! 

Dela gärna min blogg på facebook, och gilla gärna min blogg med antingen både googlekonto och facebook konto, eller bara 1 av de källorna, haha

 
 

ska kika med Otto lite till, sen letar jag nog upp film! 
DETTA BLIR SISTA INLÄGGET ISTÄLLET ,PUSS HEJ 

dela och gilla min blogg med facebook och googlekonto så blir jag hemskt glad!




 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards