Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Emelie Svensson - 7 april 2013 16:09

Kommer säkert bli skitkul! 

Ska till balders med Katja och Nadja, och jag vet inte ifall någon annan skulle gå med oss,, typ Emilia eller någon.. jag vet inte! x)

Ska träffa massa folk, både killar  (hoppas inte Otto är sur på mig bara då... :( ....  ) och tjejer... detta är ju typ det ända tillfället att kunna få träffa massa på samma gång/dag, haha!
Tror vi ska vara hos mig före, och fixa oss osv, ÄR SJUKR TAGGAD INFÖR BALDERS!! hihi kommer bli skitkul!

 





Av Emelie Svensson - 7 april 2013 15:17

Snackar med Bella och Tim på skype, hah fyfan Tim du är cp, hoppas du läser detta idiot.

   

Av Emelie Svensson - 7 april 2013 12:38

Folk säger jag förändrats och blivit någon helt annan, men NEJ det har jag verkligen inte! 
Jag har ändrat på min stil bara,och på utseendet, inget mer, är fortfarande samma som jag alltid varit. 

Så nu vet ni det! 
Jag har typ inte haft något att blogga om de senaste dagarna, så jag får ta tag i det här extra mycket nu, hehe'

mer uppdatering sen, snackar med Bella på skype som man inte hört av sen skitlängesedan, kul att vi börjat prata lite igen.
För er som inte vet vem hon är, så är det jag en umgicks med mestadels av sommaren, och som var min bästavän, såjanuvetni.

 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards