Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 23:34

Gör ett snabbt inlägg till!

tycker denna outfiten är sjukt snygg! Både på våren/sommaren/hösten

 

va tycker ni om min ''stil''  förresten?!   
Har lagt ut flera sånna här ''summer outfits'' inlägg där jag sätter ihop kläder som passar med varandra och som jag tycker om/vill köpa!
Sen har jag ju köpt egna kläder, och alla de kläderna jag visat som jag redan hade sedan innan?

Lämna en kommentar om ni vill säga något om min stil!


btw, Ringde mormor igår och frågade om hon beställt skorna, så sa hon '' ahhh det skulle varit en överaskning... menmen'' jag bara vadå? :D

så berättade hon att hon redan beställt de förra veckan! och jag blev jätteglad! 
De är hos mormor nu, så tror mamma ska hämta dom till mig imorgon. Mormor är bäst, hihi    Blir att gå med mina klackar till balders, sedan när jag får ont, tar jag upp de nya skorna och shakear loss! hahaha

 


 

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 23:19

 

Godnatt alla fina, nu ska jag kika med Philip!

skriv till mig! emelieesvenssonn  

 

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 22:04

Jag tycker detta är så hemskt, att cancern tog över så snabbt som den faktiskt gjorde.
Jag saknar min faster jättemycket, och skulle gjort vad som helst för att få se hennes vackra leende igen.


Det var över 1 år sedan nu, men man känner fortfarande smärtan som om det va igår.
Kommer ihåg henne ganka väl, har spenderat massor av tid hemma hos henne...
Hon brukade klippa mitt hår, och passa mig när mamma och pappa var och jobbade. 

Hon, jag och min kusin hittade alltid på något! Allt var så underbart, när man låg på gräset med en filt under sig, sina nära och kära omkring sig och det fanns inget annat att oroa sig över... Inte skolan, inte vänner, inte utseende, inte killar, inte haters, inte internet, inte någonting.


För ett tag sen fyllde hon 57, och jag skrev en text på facebook om henne och just detta.
Jag tycker detta är så hemskt, allt detdär med cancer!! Kan inte bara cancer få cancer och dö?!!?


sen kära faster ,vill jag bara tacka dig för att min kusin finns. Du ska vara stolt över din grabb, han är så himla stark här på jorden. Han klarade begravningen bättre än va jag gjorde, han kan ta emot skit från idioter utan att knappast bry sig.
Det är så synd att du inte kan se vilken stadig person han är idag.
Du ska vara stolt. Utan tvekan.


Att vara 20 år som min kusin var när hon dog, är jävligt tufft.
Min egna bror är 20 idag och utan mamma, hade han aldrig klarat sig kan jag säga er.
(videorna nedanför bilden har min kusin gjort)


Jag älskar min  kusin,  han är som en bror till mig. Har alltid varit, och kommer alltid att vara. Och jag kommer stötta honom genom allt, vafan det än är! Jag älskar dig,

Vi ska hålla ihop föralltid. FUCK THAT THEY SAY ABOUT YOU.  FUCK THAT THEY ABOUT ME.

 VI HÅLLER IHOP,    Nu, Då och Föralltid.!   
/till alla er som förlorat någon pågrund av cancern, jag lider med er.
 





 

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 16:32

Alla har väll sett den lilla äckliga tjejen som tar ut en tampong ur fittan med massa mens på, och sedan ''äter/suger'' upp det.
Jag ljuger inte, jag mår illa! Får sån jävla äcklig känsla, precis som jag är spyfärdig eller något!

Fyfan för att man äns gör sånt här! 
Hon ville väll bli känd och få uppmärksamhet, antar att detta är anledningen till varför, man gör ju inte sånt här för ingenting.
Någon förklaring finns det.

Men svinigt kan jag säga er att det är iaf, usch fyfan!

 

 

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 15:14

Här inne i detta ''uterummet'' har man spenderat flera nätter men nu har detta tyvärr brunnit ner, och det brann i januari.
Många sakar och prylar klarade sig, men mycket gick sönder oxå tyvärr.

Detta är min kusins rum och inte mitt!
Han var utomlands när detta hände, och det orsakades av en lampa utanför

Det håller på att fixas just nu!
(bara för att skriva om något ni kanske inte visste om)




 

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 13:22

Har länkbyte med Nora, och vill bara säga att hon är en jättfin söt tjej!
Verkligen inte kaxig eller bitchig, utan jättesnäll, precis som jag, hihi!   

Hon började ju i min klass för några veckor sedan. skitkul med lite nytt folk! 

ASSÅ JAG SKRIVER FUCKING ''!'' EFTER VARJE MENING.... drygt..  va kan man skriva istället? hehe

aja, Nora är jättefin, och underbar, så läs hennes FINA blogg för min skull, men lämna inte mig.. följ bådas! haha puss sålänge!

http://www.nattstad.se/Noraaslife

BILDER IFRÅN SKOLAN IDAG.



Av Emelie Svensson - 9 april 2013 08:14

va nere ungefär hela kvällen igår, och  Philip var tvungen att lyssna på allt mitt tjat om allt och alla.
sorry bebeebe
Tack för du var vaken med mig hjärtat.   


Ska betala till balders idag, hoppas det går, och inte är försent.
Ska dit med Nadja och jag tror vi kommer ha jättekul! ( för andra dissar ju upp till 100%, så trött... ALLT HAR FÖRÄNDRATS till och med detta.)


Sen är vi väll med lite andra där också, typ Amanda,Emilia, Moa och Elina, sen har jag bestämt ''träff'' med massa sötnosar.


Nadja, jag saknar dig finis 


 







Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards