Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Min faster.

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 22:04

Jag tycker detta är så hemskt, att cancern tog över så snabbt som den faktiskt gjorde.
Jag saknar min faster jättemycket, och skulle gjort vad som helst för att få se hennes vackra leende igen.


Det var över 1 år sedan nu, men man känner fortfarande smärtan som om det va igår.
Kommer ihåg henne ganka väl, har spenderat massor av tid hemma hos henne...
Hon brukade klippa mitt hår, och passa mig när mamma och pappa var och jobbade. 

Hon, jag och min kusin hittade alltid på något! Allt var så underbart, när man låg på gräset med en filt under sig, sina nära och kära omkring sig och det fanns inget annat att oroa sig över... Inte skolan, inte vänner, inte utseende, inte killar, inte haters, inte internet, inte någonting.


För ett tag sen fyllde hon 57, och jag skrev en text på facebook om henne och just detta.
Jag tycker detta är så hemskt, allt detdär med cancer!! Kan inte bara cancer få cancer och dö?!!?


sen kära faster ,vill jag bara tacka dig för att min kusin finns. Du ska vara stolt över din grabb, han är så himla stark här på jorden. Han klarade begravningen bättre än va jag gjorde, han kan ta emot skit från idioter utan att knappast bry sig.
Det är så synd att du inte kan se vilken stadig person han är idag.
Du ska vara stolt. Utan tvekan.


Att vara 20 år som min kusin var när hon dog, är jävligt tufft.
Min egna bror är 20 idag och utan mamma, hade han aldrig klarat sig kan jag säga er.
(videorna nedanför bilden har min kusin gjort)


Jag älskar min  kusin,  han är som en bror till mig. Har alltid varit, och kommer alltid att vara. Och jag kommer stötta honom genom allt, vafan det än är! Jag älskar dig,

Vi ska hålla ihop föralltid. FUCK THAT THEY SAY ABOUT YOU.  FUCK THAT THEY ABOUT ME.

 VI HÅLLER IHOP,    Nu, Då och Föralltid.!   
/till alla er som förlorat någon pågrund av cancern, jag lider med er.
 





 

 
 
Ingen bild

;(

5 maj 2013 13:33

Förstår hur du känner Emelie både min mormor och två bröder har dött i cancer så lider med dig hoppas allt bli bra vet att det är sjukt jobbigt att förlora som man bry sig om så finns om du behöver prata

Emelie Svensson

5 maj 2013 13:36

tack så mycket, och detsamma kära du.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards