Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Emelie Svensson - 13 april 2013 21:01

Gör ett länkbyte med världens finaste Alma! 

Klicka på bilden för att komme till hennes blogg!



Av Emelie Svensson - 13 april 2013 17:27

Ikväll kommer min Katja, och ja.. vi är vänner och var aldrig ovänner. utan bara besvikna på varandra.

Men allt är fixat och det är jättebra!


Var tvungen att cykla bort till Nadja innan och hämta mina grejer jag glömt i henens väska igår, och som alla vet är ju Nadja och Katja tvillingar så Katja var där med, kunde inte hålla mig ifrån henne så sprang in till henne och sa att jag älskade henne, sen kramade henne, hihi


Hon ska sova hos mig inatt, vi är hemma själva med Robin!

ska tjocka oss med lite godis sen oxå kanske, haha


jag älskar systrarna LEVIN <3



 

Av Emelie Svensson - 13 april 2013 13:48

Nadja kom runt 4, och vi fixade oss osv.

Sen där så fuckade mitt hår sig och allting blev bajs haha


såg förjävlig ut helt enkelt!

Strulade inte med någon, för det ville jag inte.

Pussade bara min pluttis <3

Vi dansade loss, och hade ganska kul annars! jag älskar dig nadja <3
 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards