Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Emelie Svensson - 14 april 2013 15:54

Kolla in denna snyggingens blogg   

http://www.nattstad.se/MoaAnderzzon


 

Av Emelie Svensson - 14 april 2013 11:52


Ni alla som känner mig, ni vet ju att jag är blyg mot nya människor, och oftast killar.


Det är oftast den andledningen att jag inte vill förlora någon... som jag verkligen tycker om..

Om det är en kille jag är på g med tex, så är det så att jag är blyg och tillbakadragen, bara för jag sen kanske tror han ska sluta skriva, sluta svara osv. 

Vill inte visa mitt riktiga jag, för vet inte va folk kommer säga/tycka/tro..

Och så kan det vara med tjejer med..


asså jag vet inte annars....... JO om de är en skitsnygg kille kan jag bli blyg, speciellt när jag är själv och inte har någon crazy vän med mig. hihi


sen vet jag inte mer o.O
aja lite kort om varför bara.

   

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards