Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Emelie Svensson - 18 april 2013 21:59

som många redan vet är jag kort, och hatar mina ben, och ja... typ hela mitt utseende.

Jag vill vara längre, därför jag har köpt mina ''jeffrey campbell'' liknande för att se längre ut, + då att de är snygga och fina, hihi


Nu vill jag ha ''platåconverse'' oxå, så man slipper få så ont i fötterna som man får med de höga klackarna.

och man kan ju typ inte gå i skolan med sånna höga, för då blir man ju typ utglodd och får ta massa skitsnack om det sen... usch för människor som snackar skit!


Men isåfall är det kanske mer vanligt att ha sånna converse... tror jag ska beställa faktiskt!   

ganska fina ändå? SEN ÄR DET JU SÅ ATT SKOR ÄR OFTAST MYCKET FINARE I VERKLIGHETEN, OCH NÄR DE SITTER PÅ FOTEN !


       

Av Emelie Svensson - 18 april 2013 16:48

Vet ni vem Danne Seebach är? han är 17år (tror jag), och ritar så himla fina bilder! 

Och ett plus är att han är så sjukt snäll,rolig ,osv, snackade faktiskt med han på skype för ungefär 10 minuter sedan, hihi


En as schyst kille iallafall, ritar som en gud, HELT SERIÖST! 

Tänkte visa lite av hans bilder, man kan inte göra annat än att älska dom! sjukt coolt att man äns kan göra såhär fint!

Respekt till dig Danne


Hoppas vi träffas innan sommarlovet vännen!



Av Emelie Svensson - 18 april 2013 15:41

Skolan idag var helt okej, slutade runt halv två, sen gick jag hem med Jesper och Linnéa!


Tog några smygbilder på Nora och Peter innan oxå, sötaste paret asså   


   

Av Emelie Svensson - 18 april 2013 10:38

Hade sovmorgon idag, till 9.

Riktigt skönt att kunnna få sova en extra timme, iochmed jag alltid går upp 6 annars, och sovmorgon=7 hehe

Är alltid TRÖTT....



har matte nu, så hemskt äckligt ämne!!!


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards