Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

FÖRFÖLJD

Av Emelie Svensson - 20 april 2013 21:57


skrev ju i förra inlägget att jag skulle ut åh gå, så tog på min blå one-piece och satt hörlurar på huvudet med musik osv, och gick mot cykelbanan

Då när jag vänder mig bakåt ser jag två killar i runt 30-års åldern som ramlar runt och ser LAGOM fulla ut.

De skriker mot mig, och jag ökar takten!


Sen kom jag till Emilias lägenhet, och skrev och bad henne på sms att komma ut. Men hon svarade inte, och jag kunde ju inte bara stanna mitt i vägen när jag hade de två killarna efter mig.


Sen gick jag ner för en liten backe, och skulle testa om de verkligen var efter MIG. 

och jag stannade vid ett litet soprum och tittade ifall de gick ner efter mig. Och ja de gjorde de, sen sprang jag in på en grusväg, och trodde de stuckit iväg, men då helt plötligt kom de bakom skjulet och jag sprang in bakom en buske. 

Sen gick den ena förbi, och trodde de inte skulle se mig, så jag gick ut på grusvägen igen och tänkte gå vidare, och då kom den andra och började hojta: STANNA'' mot sin vän.

Då sprang jag in på en lekplats och bad Katja ringa snabbt.


Hon ringde, och jag ba: Katja jag är förföljd av några killar! sen brast jag ut i gråt, så stod där och lipade. 

Sen gick Katja och mötte mig, och som tur väl sprang jag ifrån dom.

Och sen gick vi hem till mig, och här sitter vi nu och ska alldelles strax packa ihop min kudde och lite annat, för bestämde mig för att sova hos henne inatt 

Tack Katja för du kom, älskar dig mer än allt    


ps, detta är faktiskt sant, ljuger inte..jag blev verkligen jätterädd i detta läget.    

 

 

 

SKA TILL KATJA, HAR INGEN DATOR MED MIG SÅ NI KAN NÅ MIG PÅ MOBILEN 

SMSA: 0761050993

 

BLOGGAR IMON NÄR JAG KOMMER HEM <3 älskar er

 

PÅVÄGEN HEM TILL MIG


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards