Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Emelie Svensson - 21 april 2013 22:29

SÄGER NATTI NATTI TILL ASSÅ SÖTA MUFFINSAR DÄR UTE,


HAVE A NICE DAY TOMORROW BABES 

 

HAHA BILDEN SÅ FUL

 

 

Av Emelie Svensson - 21 april 2013 22:18

Har hört om killen som dog igår.

Han åkte fyrhjuling, och så kom tåget, och det gick åt helvete med allt!


Han var vid liv, precis efter, men han va omöjlig att rädda, så bara några minuter senare dog han säger Ella som var vän till honom.

Han var endast 11 år gammal, och skulle fyllt 12 nu på torsdag..


Är inte detta hur jävla hemskt som helst? Och såklart var det ju inte meningen att han skulle ut på tågbanan, allt blev bara fel tydligen..

Jag tycker detta är jävligt hemskt, och hoppas lillkillen har det bra vart han än tagit vägen.

 

vila i frid Linus, sötegöte <3


Av Emelie Svensson - 21 april 2013 22:04

är sjukt taggad inför skolan imon! :D


... eller inte...

Söndagen är nog de drygaste dagen, så lång och tråkig, ända man tänker: fuck skola imon, upp tidigt ''


 



FÖRRESTEN! VÅREN ÄR HÄR!!!!!!!!!!!!!

Haha fula bilder 



     





Av Emelie Svensson - 21 april 2013 13:00

Sov ju hos Katja över natten, och vi var hemma själva där, så vi sov i henens föräldrars säng nere i källaren, myys

Vaknade halv 9 imorse, sen gick vi ut och la oss på studsmattan och solade, även så somnade vi, jävligt skönt!

Sen när vi vaknade, så sa Katja:

-Emelie dina fräknar är tillbaka!

Jag ba: fuck :(


hahaha söttdaaaaaaaaaaaaaaaa

Nu är jag hemma, och jag och pappa satt nyss upp studsmattan!

Ska ut i solen lite till nu, TJATJABLOGGEN!

   

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards