Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Emelie Svensson - 22 april 2013 22:30

 

Av Emelie Svensson - 22 april 2013 22:11


...Alla tjejer och killar som tittar på Justin Bieber i Stockholm.. JÄVLIGT AVIS

Tycker om Bieber ganska mycket faktiskt, om ni inte redan visste om det!   


Hade gjort vad som helst (okej inte vad som helst men mycket) för att kunna få åka dit åh se honom!



alla därute  som verkligen HATAR justin, NI ÄR KNÄPPA! 

ni känner inte honom, vet inte vem han egentligen är, så varför hata honom?

Låter bara fucked up! va har han gjort er?


Man kan egentligen inte älska honom heller, bara de han gör osv.. elle aaah , min åsikt, förlåt bieber-fans <3


Men jag gillar honom sjukt mycket iallafall! så nohate ;#

 

 

Av Emelie Svensson - 22 april 2013 19:42

Ni killar där ute!


Hittade en sida med så jävla snygga jeans och tröjor! dör för er skull haha

Om jag varit kille, skulle jag klickat hem något härifrån direkt!

 SKITSNGGA KLÄDER VERKLIGEN! 


så tipsar er killar om detta, klicka på någon av bilderna nedan  för att komma till hemsidan!   

 

Av Emelie Svensson - 22 april 2013 18:49

Nu är det snart dax att försöka beställa hårförlänging igen, men är fortfarande osäker på om färgen på hårförlängingen är likadan som min egen hårfärg. Är verkligen INTE säker..


Har två alternativ... 

Vilken av dessa ''färgerna'' tror ni passar mig bäst? 

(de ser antagligen lite annorlunda ut i verkligheten ljusare eller lite mörkare kanske?)


SVARA NEDANFÖR BILDERNA!


 

 

Bloggextra.se

Av Emelie Svensson - 22 april 2013 17:32

Sista lektionen var inställd idag, så slutade vid halv 1, istället för halv 3! Värsta lyxen ju! 


Linnea stack med mig hem efter skolan, men nu stack hon typ precis

SKA ÄTA NU BYE <3

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards