Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Svensson - 7 april 2013 12:38

Folk säger jag förändrats och blivit någon helt annan, men NEJ det har jag verkligen inte! 
Jag har ändrat på min stil bara,och på utseendet, inget mer, är fortfarande samma som jag alltid varit. 

Så nu vet ni det! 
Jag har typ inte haft något att blogga om de senaste dagarna, så jag får ta tag i det här extra mycket nu, hehe'

mer uppdatering sen, snackar med Bella på skype som man inte hört av sen skitlängesedan, kul att vi börjat prata lite igen.
För er som inte vet vem hon är, så är det jag en umgicks med mestadels av sommaren, och som var min bästavän, såjanuvetni.

 

 

Av Emelie Svensson - 6 april 2013 15:56

Mormor ska beställa mina skor idag, eller kanske imorgon.
Kommer sen antagligen få dom när dom kommer nästa lördag!   


  


 

Av Emelie Svensson - 6 april 2013 12:30

Var i stan hela dagen igår med Katja, vi ''fikade'' på Esters och satan va deras kladdkaka är god asså!

Sen därefter skulle vi stanna vid Mcdonalds och se om de var lite folk där,  men påvägen dit hoppade Katjas kedja på cykeln, så jag skjutsade henne och hon höll cyklen jämte, och jaaaa det gick faktiskt bra cykeln ramlade bara några tusen gånger, hahaha!!   
Sen efter donken drog vi hem och senare skypade jag med Max, och Pontus, hihi  idag ska jag bara vara hemma... 




Av Emelie Svensson - 5 april 2013 15:26

Igår fick jag hög statistik, ni på nattstad tänker ''eh alltså jag får över 1000, men jag tror nattstads statistik är fake och fel.
Här därimot vet jag att allt stämmer!

som sagt, slog rekordet igår, kom två i sverige. Ganska glad ändå. Tack läsare!   



 

Av Emelie Svensson - 5 april 2013 14:21

Hahahahaha! 
min klädställning blev för tung med alla tröjor på, så det är nere vid fötterna på mig nu! ser så jävla kul ut! haha!

Otto om du ser detta, förlåt boooobboooo! <3

Här är skor som är skitsnygga som jag ska hitta köpa någongång i framtiden (?)







Av Emelie Svensson - 5 april 2013 00:35

Börjar bli trött, tror jag slänger upp en film och tittar på! Godnatt! tack för en andra plats på topplistan!
Snackar med philip på skype oxå
 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards