Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Svensson - 4 april 2013 22:12

Heeeeeejsaaaan!! Nu ska jag ta och gästblogga på Emelies fiiina blogg! Tänkte ta och berätta för er att hon är en jättesnäll person! Har inte träffat henne så mycket och känner inte henne men dom gångerna jag har pratat, skrivit och hälsat så har hon verkligen varit jättesnäll! 


Tycker att ni kan gå in på min blogg och kolla lite! Bara för att jag är såååååå söööt! (eller det kanske jag inte är, men vi säger så ^^)


http://hannnish.blogg.se/


 

Av Emelie Svensson - 4 april 2013 20:53

Hallå allihopa, ni som just nu är online och sitter vid facebook, jag antar att ni vet vad som är pågång just nu.
Bråk hit och dit, antingen är man emot Amy som spred bilden från början, eller så är man på Jockebois sida.


Jag kan säga att jag är på Jockebois sida när de gäller detta, iochmed Amy inte är trevlig alls mot mig och vill inte vara på hennes sida när hon är en idiot mot mig, och hoppas andra kan intyga det.


Jockeboi, Gustav osv. <3


snackar med Otto, och Steffie på skype, haha känner bara Otto, men hon verkar skitsnäll!
vi har ju iallafall något gemensamt när de gäller amy och ovänner!   



 

(ni får tycka hur ni vill om detta men såhär tycker jag, no comments tnx!)







Av Emelie Svensson - 4 april 2013 20:17

Halloooow Estland!

Linnea Svensson  som gästbloggar. Jag är  13 år och går i Emelies klass   

Jag är inte så himla bra på att gästblogga.. men jaja!  Idag har jag varit i stan och sedan ridit superfin häst    haha!

Jag har haft bloggar innan, men har sen inte haft varken ork eller ideér!   

Emelie är en grymt fin tjej, och en grymt fin blogg har hon med! Söt med, bara förnamnet! 

Hjälp henne upp på 1a platsen igen!  Kolla in hennes blogg ofta med, som jag gör.   

där är jag ju!    hejdååååååååå Emelies grymma blogg!       


 


Av Emelie Svensson - 4 april 2013 17:44


När jag fyllde år i november, för inte så längesen,  då hade ju alla mina älskade vänner fixat en stor överaskning för mig.
Vilma frågade om jag ville vara med henne efter skolan, och jag sa såklart ja, sen när vi var hos Vilma ringde Moa och Emilia och frågade om vi ville vara med dom hos Moa, så vi cyklade dit, för de bor typ 100 meter ifrån varandra, alltså nära.
Sen när vi kom dit var det helt mörkt i huset, endast ljus i vardagsrummet.
Och jag fattade verkligen ingenting av vad som var pågång, trodde de bara skulle skrämma oss, haha
Sen sa Vilma: gå in i vardagsrummet och titta om de är där, men jag vågade typ inte för trodde de skulle stå bakom väggen och skrämma livet ur mig, haha men tillslut gick jag in, och det hoppade upp folk bakom soffan, och ballonger flög upp osv..


Och sen var Elina där ifrån Ronneby, Tilda, Nadja,Katja, Linn, Emilia och Moa! och ni anar inte hur glad jag blev!!
Sen under kvällen fick jag massa presenter! och de hade köpt typ 1kg godis, En stor kebabpizza (familjepizza), läsk, partyhattar och ljus och massa dekorationer...  och då vattenballonger!
Sen oxå under kvällen körde vi sanning och konka, och vi ringde till killar!  (*vi var hemma själva hela kvälllen*)
Sen ringde Tobbe och Abbe, så de kom, och då tänkte vi att vi skulle kasta vattenballonger på dom, så vi tog typ 2 stycken var, sen kom dom ju, så gick vi ut och ställde vi oss runt dom på trädgården, och så skrek jag: 1, 2 3 KASTAAA!!!!!


men det roliga var att ingen gick sönder. FAIL.

saknar dennna kvällen skitmycket , jag älskar er tack ännu en gång. 






Av Emelie Svensson - 4 april 2013 14:19

För er som inte vet, så har vi en ganska nice fågel i vårt hem, haha   

Han är kanske runt 3 år (tror jag) och just dessa fåglarna lever typ i 20 år.
Haha!! Det är min storebrors fågel med, fast han har typ tröttnat, han sitter bara och spelar hela tiden!   

ganska söt ändå? HAN KAN SÄGA GODDAGGODDAG heh



 

Av Emelie Svensson - 4 april 2013 12:53

Som ni vet var jag uppe länge igårkväll,
och jag hörde mamma och pappa dra till jobbet vid 7    

Idag kan jag säga direkt att jag kommer slå mitt besökarrekord! För har redan över 400 och det är så mycket jag brukar få på en HEL dag, men nu har jag redan över det och fan va glad jag är!

ligger inte längre 1a på topplistan, för hon gick tyvärr förbi mig...
Hon har 600 och jag ha 400.,, snälla hjälp mig?   

och en annan sak!
Igår var det 400 likes från facebook, och nu är det över 600?!?!?! WTF ALLTSÅ, VA HÄNDER?!
är så jävla glad! LIKSOM ÖKAT MED 200!?

hoppas det inte buggar bara och står 400 igen sen   



Detta är ganska sjukt! Förut var jag typ överlycklig för jag fått 500 besökare på 1 månad. Allså på runt  31 dagar.
Nu förra månaden fick jag över 3000 besökare. Alltså 3000 datorer hade klickat in (ni fattar?)
Ganska sjukt, för nu får jag 500 om dagen liksom   

   

Av Emelie Svensson - 4 april 2013 02:15

När jag var hos min kusin, var vi typ uppe till 5, det är därför jag forfarande är klarvaken.
Har vant mig vid en dålig tid, måste få tillbaka det som det ska vara haha

Har inte startat film ännu, för folk skriver ju som fan på facebook, hinner ju inte med här, haha!
men ska nog göra det nu, för folk börjar dö ut och soma.
Jag vill ge all lycka också till Alexander som inte kan sova och när det är skola för honom imorgon. Lycka till med det sötis.
Nu är det verkligen sista inlägget för dagen/natten! 


ni får ha det så bra, och glöm inte gilla min blogg! Har snart 400, så sjukt kul är glad!


VADÅ SNYGG?!!?!? GE MIG HONOM <333333

 
 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards