Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Svensson - 18 april 2013 16:48

Vet ni vem Danne Seebach är? han är 17år (tror jag), och ritar så himla fina bilder! 

Och ett plus är att han är så sjukt snäll,rolig ,osv, snackade faktiskt med han på skype för ungefär 10 minuter sedan, hihi


En as schyst kille iallafall, ritar som en gud, HELT SERIÖST! 

Tänkte visa lite av hans bilder, man kan inte göra annat än att älska dom! sjukt coolt att man äns kan göra såhär fint!

Respekt till dig Danne


Hoppas vi träffas innan sommarlovet vännen!



Av Emelie Svensson - 18 april 2013 15:41

Skolan idag var helt okej, slutade runt halv två, sen gick jag hem med Jesper och Linnéa!


Tog några smygbilder på Nora och Peter innan oxå, sötaste paret asså   


   

Av Emelie Svensson - 18 april 2013 10:38

Hade sovmorgon idag, till 9.

Riktigt skönt att kunnna få sova en extra timme, iochmed jag alltid går upp 6 annars, och sovmorgon=7 hehe

Är alltid TRÖTT....



har matte nu, så hemskt äckligt ämne!!!


..

Av Emelie Svensson - 17 april 2013 22:11

 

Av Emelie Svensson - 17 april 2013 20:28

Va ute i värmen lite innan, så jävla skönt!
älskar vädret, hoppas de håller i sig!


Av Emelie Svensson - 17 april 2013 19:57

Han sjunger så hemskt bra! 
Eller va säger ni?!



Av Emelie Svensson - 17 april 2013 14:44

Ligger inne i Robins säng och glor på fågeln, har hört att han kunnat säga ''goddag goddag'' innan, och i hans bur finns en spegel högst upp, och en pinne, så han satt sig nyss på pinnen, vilken han aldrig gjort innan, böjer sig framåt och tittar på sig själv i spegeln, och säger ''goddag goddag'' så söt, så har han aldrig gjort innan, hihi

 

sötegöte <3

tror jag ska ut och springa en runda sen, fast njaa kanske inte..

inte på humör för något för tillfället typ


 

Av Emelie Svensson - 16 april 2013 19:22

Jag kopierade text ifrån Wikepedia till min grej i skolan, och ändrade lite ord osv...
Men hon kom på mig... haha ägd av min egen lärare


Fattar inte hur hon kunde se det men aja o.O ,  så ett tips till alla er därute, KOPIERA ALDRIG :(


Snackar med Filip på skype, och ni fattar inte hur söt denna killen är! :o
Verkar helt underbar...


Har inte tränat på Kemin idag heller, asså jag orkar inte!
aja puss alla, inklusiv Otto <3

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards