Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Svensson - 9 april 2013 08:14

va nere ungefär hela kvällen igår, och  Philip var tvungen att lyssna på allt mitt tjat om allt och alla.
sorry bebeebe
Tack för du var vaken med mig hjärtat.   


Ska betala till balders idag, hoppas det går, och inte är försent.
Ska dit med Nadja och jag tror vi kommer ha jättekul! ( för andra dissar ju upp till 100%, så trött... ALLT HAR FÖRÄNDRATS till och med detta.)


Sen är vi väll med lite andra där också, typ Amanda,Emilia, Moa och Elina, sen har jag bestämt ''träff'' med massa sötnosar.


Nadja, jag saknar dig finis 


 







:'(

Av Emelie Svensson - 8 april 2013 22:07

 


 

Av Emelie Svensson - 8 april 2013 20:27


Jag hatar killar som tror de kan göra som de vill, komma och gå hur som helst
Lovar massa sen skiter i det, säger saker och det blir inget med det.
Och även tjejer som dissar sin/sina   närmaste vänner/vän för andra.

Blir så trött på alla i mitt liv, ingen finns där! Ibland är allt bara fucked up.
Detta har gått förlångt nu, blev SÅRAD och väldigt BESVIKEN  idag.


och jaa jag har tråkigt, så skriv på kik sötnosar <3



otto förlåt igen, aj miss jou.

But don't talk shit behind my back. Uppskattas inte!

 

<3

Av Emelie Svensson - 8 april 2013 14:11

Jag var lite såhär busig innan och drog ner Linnés byxor så jag garvade sönder lite smått, alla typ tittade! jag älskar dig Linnéa, puss babo <3

Nu jag hemma och sitter här och äter glass!
Jaja lite uppdatering nu,men senare kommer mer! hejdå så länge! 



    
 



Av Emelie Svensson - 8 april 2013 10:32

Fan va drygt! Igår kunde jag ju verkligen inte somna, iochmed jag var van vid en jävligt sen tid! hehe
Somnade halv 4, sen stack jag upp 6 och började fixa lite skit, haha


Slutar halv 3 idag, tråkigt att skolan börjat igen nu.. VERKLIGEN HEMSKT.
När jag kommer hem ska jag antagligen snacka med Philip och måste träna  lite på Kemin och engelskan.


Var hos skolsystern nyss också , och hon sa att jag  hade en spricka i sidan av ryggen, har haft ont jävligt länge så skulle inte förvåna mig... 


fakk maj lajf


   

Av Emelie Svensson - 7 april 2013 16:09

Kommer säkert bli skitkul! 

Ska till balders med Katja och Nadja, och jag vet inte ifall någon annan skulle gå med oss,, typ Emilia eller någon.. jag vet inte! x)

Ska träffa massa folk, både killar  (hoppas inte Otto är sur på mig bara då... :( ....  ) och tjejer... detta är ju typ det ända tillfället att kunna få träffa massa på samma gång/dag, haha!
Tror vi ska vara hos mig före, och fixa oss osv, ÄR SJUKR TAGGAD INFÖR BALDERS!! hihi kommer bli skitkul!

 





Av Emelie Svensson - 7 april 2013 15:17

Snackar med Bella och Tim på skype, hah fyfan Tim du är cp, hoppas du läser detta idiot.

   

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards