Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Emelie Svensson - 1 maj 2013 22:05

Fick nya skor idag, de va billigare så ja min mormor köpte dom till mig,

inget speciellt, helt vanliga skitskor bara hahahaaaaaaaaaaaaaaa, (har tråkigt)


Under kvällen har jag snackat med Amanda, och hon är så söt min lille babiiiiii ( trött här...inget liv)

Just nu lyssnar jag på Justin Bieber, och är helt förälskad i speciellt en låt!!         

Skola imon, så ska lägga mig och kika med bästa Alexis och Amanda en stund, hihi puss & godnatt sötnosar




 

Av Emelie Svensson - 1 maj 2013 13:38

Började med att efter skolan stack jag direkt till Katja och Nadja, så jag plattade mitt hår lite bara, sen kom Victor och Filip så va vi med dom ifrån halv 4 ungefär, till 7.

Sen stack dom, och istället kom Amanda, så vi började fixa oss, sminka oss, fixa med håret osv, heheee

 

 

sen sa Emilia att det var tråkigt i början, av Hallarna och vi bara, aaa right vi kör 9 istället för 8, så vi va där ungefär 20 i 10. 

HELT DÖTT. JAG SKOJAR VERKLIGEN INTE! HELT JÄVLA DÖTT

så vi satt oss på en bänk åh väntade..

ungefär vid halv 11, 11 kom typ allihop och många va fulla!  sen började folk dansa och vi med, så allt blev så jävla kul helt plötsligt!

Och i mitten av skitet, typ halv 12 knuffades alla mot oss så jag bara puttade iväg dom åt helvetet, så arg blev jag  HAHAHAHAHAHAHAH


Träffade Alex, och det va han som sa hej till mig faktiskt, sen kramade jag om honom, och vi snackade lite.

Träffade  Alexis också , han gick förbi så jag slog till han lite på axeln, och han ba: åååååh hej Emelie! 

sen kramade jag honom, och då tog han tag bakom min rygg och tog upp mig i  benen och bärde mig och snurrade runt, hahaha så jag råkade slå till Amanda i magen, förlåt babe :*

Det roliga va att han va liteeee full :**


Sen sa jag hej till Andre, Cajsa, Elina, Elvira, Emma, Julia, Calic, Samuel, Andreas, och massa andra! 


I slutet fick jag och Katja typ ryck så vi började dansa ''sexigt'' så kom det typ fram en utlänning som började dansa med oss, han ba : är NI lesbisk?!?   han va skitrolig iaf! sen gick vi därifrån, sen kom Samuel Menares och började dansa med oss, haha och Alexisbabe, 

såg as många som hatar mig också, haha jävligt kul


Var verkligen skitroligt! ska dit på skolavslutningen med tror vi! Kommer bli AZZUUUM

det va jävligt många som luktade sprit, men jaja yolo liksom, hahahaahaha


MÅSTE GÖRAS OM! LOVE IT 

typ bättre än balders ju..

 

 

somsagt, helt dött i början

 

 

 





Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards