Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Emelie Svensson - 4 maj 2013 22:04

Joo.. det är såhär att på Tordag, sitter jag och Katja i bussen påväg upp till Göteborg, för då ska vi gå på Liseberg osv! 

Hoppas vi kommer få träffa massa roligt folk! 

Lär träffa Jonathan och Måns, två killar jag och Moa Rosenberg ( gammal bästavän) började snacka med på  Liseberg för något  år sedan, vi gick i en såndär kö till lisebergsbanan, så gick vi förbi dom hela tiden för det var en sån ormgång typ, sen gick vi efter dom hela dagen, sen tillslut fick vi ju såhär... ''kontakt'' med dom, och vi började prata med varandra, sen åkte vi karuseller med dom och fick deras nummer osv        


Aja, lär träffa dom asroliga killarna, sen hoppas jag få träffa Danne med! Han som målar så fint nivet!   

Sen kommer jag inte på meraaa folk.. skulle träffat Kevin jävlen men han ska på konfa-läger tyvärr, så fuck you


KOMMER BLI SKITKUL! taggataggatagga 


så skönt utan föräldrar <33333333333333333333

 

 


     


           

Av Emelie Svensson - 4 maj 2013 16:57

Ni vet Erik Grönwall som var med i idol 2009 och vann med låten ''Higher'' över Calle Kristiansson?

Min kusin visade nyss hur han ser ut nu! HAN HAR BLIVIT FÖRJÄVLA FUL! 

kunde inte tro mina ögon... asså ser ingen likhet längre ju! man kan inte tro det är han...


Nu är han ju med i gruppen ''Heat'' och det är ju ett slags ''rockband'' haha, men jaja.

Jag fattar inte hur man kan göra en sån stor förändring :o


jag gillar inte hans utseende längre, men det kanske ni gör, bara min åskikt så inga kommentarer om de tack!   


 

Av Emelie Svensson - 4 maj 2013 11:05



Idag TROR JAG att vi kommer beställa skolavslutningsklänningen till mig.

Vi beställer ifrån Nelly, och hoppas den är lika fin på mig som på henne som ''visar'' den haha!


Kommer inte lägga ut bild på den eller något, utan om jag beställer den, så får ni se den om den kommer!


Idag vet jag inte vad vi ska göra.. vill ha kladdkaka :(


 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards