Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Emelie Svensson - 5 maj 2013 21:56

Såhär blev headern jag gjorde till Katja.


Vilken blev bäst av Noras och Katjas?   

 

fixade hela designen hos både Katja och Nora, katja har dock inte hunnit byta headern ännu.

Fixade bakrund på bådas, och färger och texter :D

(OM DU VILL HA EN HEADER/ DESIGN KOMMENTERA DETTA INLÄGGET)

 

klicka på bilderna för att komma till deras bloggar



Av Emelie Svensson - 5 maj 2013 20:04


Nora bad mig göra en header till henne..

Jag vet att jag verkligen inte är bäst på sånt, men jag fick ihop det tillslut, blev faktiskt nöjd själv iochmed det va min första header jag gjort!   

Har inte använt mig av något program utan bara fixat lite, haha så va tycker ni? Fixade hela designen på hennes blogg, bakrund osv.   



Nu ska jag göra en till Katja, blir väll något i samma stil fast med andra bilder! önska mig lycka till en andra gång!


(OM DU VILL ATT JAG SKA GÖRA EN HEADER TILL DIG, KOMMENTERA DETTA INLÄGG)


KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL NORAS BLOGG

 

Av Emelie Svensson - 5 maj 2013 12:29

Klockan är redan 1, och blir väll antagligen att pappa eller mamma hämtar mig senare idag.    

Aja iallafall så taggar vi Liseberg sen på torsdag, kommer bli så grymt kul, är verkligen fett taggad!    

 

jag har inget att skriva om :(





 



 

Av Emelie Svensson - 5 maj 2013 01:17

Nu är det faktiskt andra gånger jag ligger 1a i hela Sverige på min bloggportal, ganska nice ändåju

haha

 

det har bara gått 2 timmar ''idag'' men jag är ändå 1a så!

NU HAR JAG 175 besökare, <3


NI SOM INTE TROR MIG...


 

   



 

Av Emelie Svensson - 5 maj 2013 00:24

Innan beställde vi min skolavslutningsklänning.

Hoppas verkligen den sitter bra på nu osv, annars dör jag nog!


Gjorde en sånhär ''avslutnings'' bild haha får väl la duga sålänge   



 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards