Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Emelie Svensson - 9 maj 2013 15:30

Just nu är vi på liseberg? haha svårt att blogga om framtiden man vet ju inte vad som händer.

Bussresan var jobbig, hatar att åka buss långt... mår tyvärr illa ibland av sånt...


Vi har varit här en stund nu och åkt massa karuseller! 

Atmos fear oxå (får se om jag vågat när jag kom hem)


Haha fan va svårt detta är! 

nu måste vi skynda oss att åka mer karuseller! hejdå hörs senare, gör ett till tidsinställt inlägg, men det kommer upp vid ungefär 10 då vi är påväg hem i bussen.


Hade bra! 


 

Av Emelie Svensson - 9 maj 2013 05:29

Gick nästan nyss upp ur sängen, och just nu har jag börjat med att platta håret, haha

Bussen upp till Liseberg går 8 så då får vi vara klara! Klockan är halv 6 nu så ja.. vi hinner nog!


 Gör ett tidsinställt inlägg innan jag åker, så det kommer upp senare idag.


HOPPAS FAN INTE DET SKA REGNA FÖR VI SKA TRÄFFA FOLK OCH ÅKA KARUSELLER JU .   

 

   

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards