Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Emelie Svensson - 10 maj 2013 22:15

 

Vid 4 ungefär cyklade jag och Katja till mörrum där det är en maknad som kallas ''11 maj'' dock är det den 10:onde idag men det är hela helgen så det startade idag.

Där mötte vi Filip, som är Katjas kille, Johannes, Robin och Victor.

 

Sen var vi med dom typ hela dagen och nu vid kvart i 10 cyklade vi hemåt efter en jävligt nice dag! 

 


 


Av Emelie Svensson - 10 maj 2013 11:50

Då ska jag påbörja min bok om Liseberg. HAHAHAHAH nejmen 

Ska berätta lite om gårdagen.. Asså shiiiit vilken dag asså!

 

vid 8 gick ju bussen, och då tog vi med oss matsäck (skulle stanna och fika innan liseberg i snapparp) kuddarna, filt, dator, film osv.

Katja hade med sin dator så när vi åkt ungefär en halvtimme satt vi på filmen E.T och tittade på den.

Sen var vi framme i snapparp, där vi skulle äta vår matsäck.. Katja och jag hade redan ätit massvis av choklad så vi orkade inte äta våra mackor, istället gick vi in på en mack som låg där (preem) och gick på toa.

Där stannade vi typ i en halvtimme? sen åkte vi igen mot Liseberg!

Katja somnade i bussen så jag pallade inte sitta där helt ensam..

Så då gick jag fram och satte mig framför Pernilla (en ledare) och körde någon jävla ordlek som tidsfördriv.. hahaaa! 

Sen kom vi äntligen fram till Liseberg och sen fick vi ställa oss utanför och vänta på våra inträdsbiljetter.

 

När vi fått dom, köpt åkband och allt så gick vi in till Liseberg och gick direkt emot Lisebergsbanan, där kom Victor och Linus så vi frågade om de ville åka med oss/vara med oss.. och såklart sa de ja.. vem vill inte liksom?     

Sen åkte vi massa med dom, balder, spinrock, kollorado, sagoslottet osv... ;)

Sen sa vi till dom att vi var tvungna att gå en liten stund, för jag skulle träffa Daniel som bor i Göteborg, han som målar så fint nivet!   

 

Så då kom han, så kramade jag honom och sa hej, sen gick vi upp mot Atmos Fear, shiit jag vågade inte, första gången jag skulle åka den ju.. menmen modig som jag är åkte jag den! wiihoo, den var fett kul! 

Vi åkte den två gånger ungefär, sen skulle vi sticka och möta upp viktor och Linus igen så lilla Daniel stack      Tack för jag fick träffa dig!      och en sak till.. mitt utseende var VERKLIGEN inte äns okej denna dagen. usch fyfan! .__.

 

Sen när vi hittat viktor och Linus gick vi och åt på burger king! 

Senså åkte vi med Viktor och Linus igen.. och då åkte vi ALLA  höga karusellerna. otroligt att jag äns vågade.. Hade bara åkt lisebergsbanan och balder innan, så det var ett stort kliv för mig! haha.     Dom alla var så jävla roliga, asså jag skojar inte! tur att jag åkte dom

 

Sen mot kvällen vid 7 typ, började det spögregna så jag tog av mig luvorna jag haft över huvudet hela dagen, och katja gjorde dessamma, och så skrek vi  YOLO- vi pallade inte mer

Håret blev blött as fuck, kläderna dyngsura, sminket rann... och allt var kaos helt enkelt! 

sen tänkte jag och katja, nu skiter vi i dethär! nu har vi lite roligt! YOLO LIKSOM

 

Så då skrämmde vi folk, haha gick rätt igenom sånna som stog tätt, gick fram och kramade randoms, ställde oss brevid några killar och bara glodde, tog två killar på röven,  sa raggningrepliker till killarna.. HAHAH jag bara gick fram till en kille med Katja bakom mig och sa : tja grabben, han ba hejdå..

sen sa jag : du? är din pappa terrorist? för jag menar.. SHIT VILKA BOMBER! :) 

HAHAHAHAHAHAH JAG & KATJA DOG AV SKRATT EFTERÅT!   sen följde vi efter en jävla kanin tjej med sånna öron på huvudet, jag ba : EY BUNNY hon ba: va? jag bara banny är kanin på engelska! sen förföljde vi dom och hon tjejen började asgarva!

 

Sen var vi ju ändå så blöta alla fyra, så då hittade vi en STOR vattenpöl och så räknade vi till 3 sen hoppade alla fyra i den, hahaha så jävla kul! och så blöta vi var!!! oh my gash!

Sen skulle vi hem..  och precis innan där.. så gick vi och köpte rosa mjukisshorts i en affär. Så grymt sköna! 99kr bara!

OCH EN SAK TILL! jag köpte en sån där bild ifrån flumeride... haha det var den ända där man såg Katja.. xDDD

Sen i bussen somnade jag och sov tills vi kom hem.


NU ÖVER TILL.......    



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards