Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Emelie Svensson - 14 maj 2013 22:06

Som ni ser har jag en ny design! 

eller header och presentations bild iaf..


jag älskar bakrunden så hemskt mycket så kan inte byta ut den... kan bara inte! theheh


Tycker om denna headern fett mycket tack Alma!   


Det ända jag stör mig på nu är att det kom upp massa jävla reklam på högensidan av bloggen.. det har inte funnits där förut :(

hoppas det försvinner igen snart... usch

 

 

Av Emelie Svensson - 14 maj 2013 17:50

Ni vet många bloggar har ett smeknamn, alltså bloggen.

Ni vet... vi kan ta som exempel...


Julia Dahlberg? jo hennes blogg heter ju ''JuliaStyle'', och när man hör det namnet vet man ju direkt vilken blogg och människa vi pratar om?

Likadant med Ellen Mattsson. Elenzo, ett skitbra bloggnamn enligt mig. Sticker ut ifrån mängden.

Man kan säga samma sak om Alma Jonsson,  henns blogg heter ''Almaz'' och iallafall jag vet direkt vad vi snackar om när jag hör det namnet. 

Och jag vet även vem '' Noraaslife är'' om jag hör det, ni vet Nora Henriksson Svensson? :)


Jag tycker det är kul med något namn som sätter ihop själva  bloggen liksom... svårt att förklara!     


 så jag tänkte försöka komma på ett eget ''bloggnamn'' , men fan.. det är inte lätt asså... menmen t kom  fram till något som funkar ett tag framöver iallafall '' Emelajz'' hihi

NÅGON MED FÖRSLAG KOMMENTERA SÅ KANSKE JAG ÄNDRAR?

kommentera så delar jag din blogg eller facebook, något du vill, instagram kanske?   


Så ja.. nu som ni ser heter bloggen Emelajz, haha håll reda på det namnet nu!       

 

     


  

Av Emelie Svensson - 14 maj 2013 16:48


Målet med bloggen är att inspirera folk, få fram mina åsikter om saker, och ett annat mål är att komma långt, och ligga bland topp 3 dagligen på Bloggplastens topplista. heheheheeeee   


ASSÅ HAR INGET ATT BLOGGAAA OM :(  fuck life liksom, haha


ni kan bli underhållna av denna söta lille damen.... :') HAHAHAHA lol

Av Emelie Svensson - 14 maj 2013 16:27

Hittade en ny muspekare åt bloggen, haha hade en helt vanlig svart pil innan, så tänkte att jag skulle skifta lite ett tag framöver.


muspekaren är en bild av de två ''bokstäverna'' i mitten av texten på tröjan, haha fett najs ändå juuuuu


 

Av Emelie Svensson - 14 maj 2013 13:28

Nu har jag haft 4 fina och ursnygga  desginer  genom hela min bloggningstid.

De kommer i ordning neråt, den första bilden som kommer nedan var min första design  ochsåvidare.. :)

Tänkte fråga er vilken som ni tycker är finast... skrev nummer över varje bild.. men ni kan räkna neråt, 1an är högst upp 4 längst ner! 

min favorit är den sista, 4an, den jag har nu! älskar den!   

men nu vill jag veta va ni tycker så rösta under alla bilderna i en liten ruta! välj ett nummer mellan 1-4.

 


1. 




2. 

 



3. 

 





4. 


 


 


Bloggextra.se

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards