Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Emelie Svensson - 15 maj 2013 22:24

Klicka på länken nedan för att rösta på mig i en ''tävling''!  tack <3


                                               http://snyggtoppen.my3gb.com/rosta/35.php

 

 

Hur mår ni idag då? eller ska jag säga ikväll?   

Själv mår jag faktiskt ganska bra för en gångs skull.

 

Det känns bra med Kemiprovet nu, har inte läst en enda sida av skitet, jag pallar inte gå igenom de 20sidorna med MASSOR av text på varje blad! Jag har skjutit fram provet hela tiden (skrivit till läraren, ''vi tar det nästa vecka) , och nu har det gått flertal dagar,  flera veckor och snart en månad , och jag inte äns börjar läsa.

 

Istället har Moa, en vän till mig, lånat ut sitt prov till mig så jag har fått lära mig alla svaren i huvudet.

Jag har haft det svårt med allt på sistone, och detta t.ex har gjort mig ''orolig'' varje dag. 

Har tänkt på det här jävla kemi provet varje dag när jag kommit hem. Så sjukt jobbigt. 

Om jag inte hade gjort  provet så får jag F i kemi och det klarar jag inte av! MÅSTE HA BETYD I ALLT.

Men iaf så kommer jag bli godkänd nu, för kan alla svaren. och jag gör provet nästa vecka.

Har bara svaren på papper, så har ings frågor eller någonting, därför det är VÄLDIGT viktigt för mig nu att komma ihåg alla svaren.

men shhh om detta, det är hemligt! fusk juuuu

 


Men se det från den ljusa sidan...  äntligen mår jag faktiskt bra. Detta jävla kemiprovet har ju lagt en del tyngd på mig fastän jag inte vet varför. Antar väl att jag bryr mig om betygen kanske mycket.

Bra Emelie, duktig <3

 

haha va bara tvungen att skriva det! 

Imon kör vi dag två i träningsschemat! hehe! natti 

 

 

 

Av Emelie Svensson - 15 maj 2013 19:30

På senaste tiden har jag börjat klaga över min kropp,  att jag är tjock och massa annat.

Klart det går att göra något åt magen, rumpan och detdär. Men jag är inte tjejen som orkat det tyvärr...

Min längd och mina korta ben går ju tyvärr inte att göra något åt, så det får jag väl leva med..


Men nu ska jag ta tag i det här, gå efter ett schema för att få finare kropp. Schemat är inte dåligt kan jag säga er! asbra!   

Skojar inte.. det är ett asgrymt schema!  idag är det dag 1 och det står precis hur mycket jag ska göra och VAD jag ska göra.

dag 4 är jag ledig och tar det lungt ifrån träningen. sen har jag ''slappdagar'' lite då & då. Perfekt för mig!

Detta schemat är  om 30 dagar och vi ska se sedan om det gör något resultat!   


 

Av Emelie Svensson - 15 maj 2013 18:21

Nu vill jag be alla mina söta och fina bloggläsare om en liten tjänst!   


Jag ansökte om en plats på ''snyggtoppen.se ''  Och för er som inte vet va det är.. så är det en sida där man kan rösta på andra typ (?) 

 (det är bara 100 stycken där) De som inte får mer ''röster'' och ligger lågt på listan, de byts ut till andra.

Och såklart vill jag ju stanna länge! så rösta på mig !


KLICKA BARA HÄR  

http://snyggtoppen.my3gb.com/rosta/35.php 

 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards