Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Emelie Svensson - 17 maj 2013 15:52

Jag skrev ju ett inlägg där jag bad er kommentera massa personer ni vill ha min åsikt om! 


så här kommer åsikterna om de personer ni ville höra om!  ( GÖR DEL 1 OCH  DEL 2, LÄGGER UT ÅSIKTER OM MER FOLK IMORGON ELLER IKVÄLL)


Jesper Andersson- En så sjukt gullig kille, tror verkligen han kan vara en tjejs bästavän. Jag känner inte honom alls bra tyvärr, men han förstår en när man är ledsen, och stöttar mig oftast. Han är hur snäll som helst, och bryr sig verkligen om andra (?)  och han ser  väldigt bra ut!  Vill verkligen lära känna honom bättre, och jag hoppas att jag och Nora kommer träffa honom i sommar! :)


Tove Lundh- Känner inte denna tjejen, har bara snackat med henne lite på tyskan i skolan någongång.

Hon verkar vara en schyst tjej, som MÅNGA verkar döma!  Tycker det är JÄVLIGT fel, för alla ska behandlas rätt, right?! 

En supersöt tjej iallafall som är duktig på att sjunga! 


Johannes Olsson-  Han är en kille ifrån olofström, och han är Nadjas ex.

Vi har inte träffats så mycket, utan bara när han och Nadja var tillsammans för ett tag sen, och förra helgen på 11 maj. inga mer gånger typ. 

Han gör allt för det han ''älskar'' och det är verkligen en skitbra kille!  Han ser bra ut, och är verkligen hur rolig och schyst som helst!  Han bryr sig om sina vänner sjukt mycket, och hjälper alltid till i svåra lägen. Du stöttade Katja så vitt jag vet, och jag vill tacka dig  för det, för hon tycker verkligen om dig. du har fått henne på bättre humör flertal gånger (vänskap :P )


Amy Svensson-  Amy är en tjej som har mitt drömutseende! hon har en jättefin kropp, och är skitsöt! 

Hade en ganska bra start med Amy, vi skrev hjärtan, men sen så strulade jag med hennes ex vilken hon inte uppskattade! ;)   Hon blev sur och det ''bråket'' pågick ett bra tag, vi kallade varandra saker och skrev massa elaka grejer till varandra. Men nu för några veckor sen så försvann hennes ''arghet'' mot mig, så vi blev vänner :) 

Amy är nog jättesnäll om man lär känna henne och är snäll mot henne tillbaka, men visst så är det väl med alla människor, '' är du snäll mot mig, är jag snäll mot dig'' ah nivet! 

Men Amy kan också ha en jävulskt humör, ibland rycker den lilla bitchen in, men så är väl jag med! har inget emot tjejen längre.


Pontus Svensson- Pontus ser ganska bra ut, snackade lite med honom förut på skype och så.

Vi skrev lite då och då, men jag lärde ju aldrig känna honom.

så jag vet inte riktigt va jag mer kan säga, haha


Ida Sernelin- En tjej på min skola, jag vet inte riktigt va jag ska säga, men har hört att hon snackat MAAASSSAAA skit om mig, så ja.. I don't like her! :)


Alex Olausson- En jätterolig kille som jag snackade med MASSOR förut! 

Vi brukade titta på film igenom skype (fråga mig inte hur de gick till)  och ja.. haha, vi hade långa skypesamtal,  upp till 15 timmar, plus att vi båda somnade vid skype, hahaha

Har bara träffat honom 1 gång och det var på valborg när jag gav honom en kram när han kom fram och sa hej.

HALLARNA NI VET! 

han ser bättre ut i verkligheten, och var jättesnäll verkligen!   För er som inte vet är Alex Ida Sernelins kille


Nora Henriksson Svensson-  Kände henne när jag var mindre, men sen tog ''vår kontakt slut'' haha! 

Men nu på senare tid började vi snacka mer på facebook, och smsa och sånt, och nu för ungefär 5 veckor sedan började hon i min klass. 

Först var vi blyga och sa inte så mycket till varandra, men nu har vi lärt känna varandra ganska bra :)

Nora är en av dom som kan ha rejäla humör svängningar, ibland blir hon skitsur på antingen mig eller Linnéa utan anledning, sluta med det nora :*

Nora verkar vara en som förstår och nästan är som en själv.. JESPER TROR VI ÄR TVILLINGAR ?! :OO






Av Emelie Svensson - 17 maj 2013 13:56

OM KEMIN 


Innan ville jag inte äns försöka läsa alla dessa 22 sidor som det faktiskt är , OCH JÄVLIGT MYCKET TEXT PÅ VARJE SIDA.  

men nu har jag faktiskt läst igenom 10 sidor och börjat svara på massa frågor! stolt över mig själv att jag äns lyckats FÖRSÖKA börja med det! 

jag är på 12:de frågan och fattar typ... NOLL 


vet någon svaret på

a) '' Hur  kan man känna igen en syra lösning? ge två exempel''

b)'' Hur kan man känna igen en basisk lösning? ge två exempel '' 


SNÄLLA HJÄLP MIG!! <3

KOMMENTERA OM NI ÄR DUKTIGA PÅ KEMI

 



Av Emelie Svensson - 17 maj 2013 09:50

 

KLICKA  HÄR!!!! <3


HAR LEKTION NU, BLOGGAR SEN! 

 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards