Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

MIN ÅSIKT OM OLIKA PERSONER del 2

Av Emelie Svensson - 19 maj 2013 20:36


Kevin Waldstam Nielsen- Verkar vara en skitsöt kille, han är en riktig jävla gamer, haha och han är jättesnäll! 

Var ett tag sedan jag snackade med honom, och saknar den lilla fjanten faktiskt, han ser bra ut, och verkar vara skitrolig!  Hans röst är väldigt speciell, och så jävla sjukt söt! finns massor positivt med grabben! ;)


Hanna Faraj- Har aldrig snackat med Hanna, aldrig, aldrig, aldrig. Hon har en jättegulligt skratt, haha

 verkar vara grymt kul att vara med, och hon är söt! snäll är hon säkert också, men som sagt jag känner henne inte.


Charlie Henriksson- SJUKT SÖT PERSON! går på min skola, i Katjas klass tror jag! :)

Kände honom bättre för, när vi ''gillade'' varandra och var på g, haha fast det var längesen nu..

Han e skitrolig och chill! va kan jag s'ga mer? 


Felie Edsheim- skitschyst tjej verkligen! verkar vara rolig att umg[s med!   MITT TANGETBORD HAR FUCKAT NU SA GOR INTE ATT SKRIVA  a a o,   aa ni fattar! >*


Lucas Waldstam Nielsen- Ibland e  denna tonten ganska kaxig mot de som e snela mot honom, och det merker man po ask! haha fitt tangentbord 

Men egentligen tror jag endo han e jettesnel och sot! kenner hans bror kevin mer en va jag kenner lucas 


Linnea Svensson- En tjej jag lerde kenna nu nar hon b;rjade i min klass i b;rjan av 7an.

Ibland kan hon dryga och sloss en massa, men oftast e hon en snel flicka och e duktig.

Sot och jetterolig liten bajs! 


Simon Krantz- Verkar vara en snel kille som bryr som om andra. 

Ibland skriver han v'ldigt ofta osv . ibland lite for mycket, haha nej va elakt! 

Verkar vara en grymt chill kille, kenner inte so bra tyvarr.


Vilja Atmander- En gullig liten tjej som jag tror leser min blogg ganska ofta.

Hon e jettesnel och s'kert jetterolig, det 'r iallafall min uppfattning om henne det lilla jag snackat med henne! 


Philip G[rner- Philip var jag po g med forut, gillade verkligen honom mer en gillat n[gon annan, jag vet inte varf;r.

Derf;r jag aldrig l't han komma hem till mig, f;r jag var redd och f;rlora honom n;r han sog mitt fula hus, haha fjantigt jag vet, men ah, its just me youknow! Han e hur j'vla snel som helst n'r man e tillexempel p[ g med honom, sen annars kan han vara hur j'vla kaxig som helst. Han ser bra ut typ ox[, och har skitgulligt skratt, heheh,  JEVLA TANGENTBORD KAN DET BLI BRA NU ELLER?!?! JAG VILL KUNNA SKRIVA RIKTIGT F;RFAN >* 

















 
 
Ingen bild

Hej :)

20 maj 2013 17:24

Philip är bara lite kaxig när han är med vänner eller ja mera åt barnslig hållet men han kan också va världens gulligaste kille när jag mådde skit när alla typ hatade mig där jag gick innan för saker jag gjorde men det va han som fanns och faktiskt va trevlig även fast jag ljugit för han det jag försökte komma fram till är att han är sjukt fin kille innerst inne när han vill och vet att han behöver

Emelie Svensson

20 maj 2013 17:44

det vet jag redan, men nu när vi varit på g är det ju inte lika lätt att bli sådana vänner vi var förut, och han beteer dig ibland som om han leker för att verka tuff inför andra.
Haha, han har väl sina dagar han oxå! :)
jag vet att han är snäll och rolig egentligen, det vet jag :)

 
Ingen bild

Hej :)

20 maj 2013 22:00

Jo jag förstå att det kan va jobbigt när ni varit på G och han leker för att impa på sina vänner men ibland är han faktiskt rolig när han är sån iallafall så är han en bra kille han va Lixom den ända som fanns för mig när alla tjejerna där hatade mig killarna Höök på så men dukar inte va vän med henne och så men han brydde dig inte tycker inte ni ska tappa kontakten för både du och han är sjukt fina människor han kan när han verkligen vill

Emelie Svensson

21 maj 2013 09:07

jag vet, snackade med honom igår, han är verkligen snäll , yes det vet jag, men han kan ju som alla ANDRA människor ha ett jääävligt humör ;)!
han är en fin person, vet det!

 
Ingen bild

mmymymymymy

21 maj 2013 14:09

skriv om mig emmee :*

Emelie Svensson

22 juni 2013 00:03

GJORT :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards