Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Emelie Svensson - 22 maj 2013 22:17

Shit va dagarna går snabbt? ;o  Nu är det natt igen och alldelles strax är det väl skola ... ;)


Snart är det sommarlov också och det är såklart man längtar efter de....., men på något sätt så längtar jag ändå inte.. :

Sommarlovet lär ta slut hur snabbt som helst, sen när man kommer tillbaka till skolan blir det höst och sen snö och vinter, And I don't like it!    Inget att se fram emot tyvärr, eller jo två saker ser jag fram emot och det är julafton och min fördelsedag, men allt annat kan ta sig där bak, FUCK JÄVLA RÖV VINTER :(


MENMEN nu ska vi se det positivt, snart är det sommar 2013 och jag ska göra det bästa utav den! 

så... snälla skynda dig SUMMER 2013?!?!?! JAG HAR MYCKET ATT HINNA MED?!?!   


              

             

     

Av Emelie Svensson - 22 maj 2013 20:30

Ska lägga mycket tid på att börja läsa på biologi provet om ekologi eller vafan det va vi ska ha om 2 veckor, början nån annan dag med det, inte idag förfan D; ;))

Ska inte bli så stressigt som med Kemi provet, ALDRIG MER SKA JAG GÖRA SÅ hahahaha usch nej


Sitter och diskuterar skor och kläder med Amanda på skype just nu, haha verkligen nice detdär

Imon sticker vi hem till mig efter skolan, sen tar vi bussen in till stan och köper oss något fint!


 




Av Emelie Svensson - 22 maj 2013 17:29




Ja bloggläsare.

Va betyder egentligen ordet ''SWAG''? 


''She wants a gentlemen'' 

''Secretly we are gay'' 

''Sexy with a bit of gangster'' 

''Something Wothless and gay''

''Satan's wishes are granted''

''Someone who adores grimmie'' 


kommentera va du tycker :*



 


 

Av Emelie Svensson - 22 maj 2013 16:27




Såhär såg jag ut för några år sedan.. (bilden nedan)   det är ju svårt att inte skratta åt hur jag såg ut, för titta bara, jävla svamp Emelie :PpPpPppPppppPPpPPpPPPPP

Själv tycker jag att jag förändrats GANSKA så mycket ;)!


Idag gjorde jag Kemi provet, och kände att det gick ganska bra ändå,  så nu hoppas vi på bra resultat också! :)

Dags att börja uppdatera bloggen med ROLIGA och LÄSVÄRDA inlägg igen nu, Gogogogogo Emelie!! 

 

Imon  ska jag och Amanda in till stan också, ska nog köpa mascara, och EN BRA, DYR, JÄVLA, FIN , FOUNDATION! 

den jag köpte sist var ju kass, haha shieeet asså, hehe vilket skräp för 100kr

Blir kanske att jag köper lite kläder också, känner att det var väldigt längesen :((

Sen ska jag och Amanda hitta en bra ögonbrynspenna till mig, för den jävlen jag har nu är typ orange!!

uppdaterar snart :*


 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards