Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Emelie Svensson - 27 maj 2013 19:37

Sista lektionen idag var musik, och vi skulle göra ett prov där vi skulle gå in i enrum med musikläraren, sen spela en låt på gitarr och sjunga till.

Jag sjöng väldigt lågt för att jag vet att jag sjunger hemskt, och om man sjunger bra eller dåligt kommer på betyget.

Men iallafall, jag sjöng ganska tyst sen när jag var klar och hade gjort så bra jag kunde när de gällde spelandet på gitarr sa han: du får betyg E i detta, jag ba, nej :/


sen så han helt plötligt: kan du sjunga någon låt du tränat lite på? 

så började jag sjunga justin bieber, baby och så sa han: du sjunger jättebra, det blir betyg B! och jag blev jätteglad verkligen!


haha jag kan jag (a'

 


Av Emelie Svensson - 27 maj 2013 17:53

 

klicka  HÄR <---

så får du en fet kyss

Av Emelie Svensson - 27 maj 2013 15:53

Någon tjej skrev en kommentar och frågade om jag visste hur man som tjej kan få längre och fylligare ögonfransar, samt större och rundare ögon..

 

Ja jag vet hur man får allt det, och jag skrev nyss ett jättelångt inlägg med 7 punkter om hur man kunde göra så att man fick längre ögonfransar och större ögon, men när jag skulle publicera det försvann det?! Jävla skit oxå,! 


Nu hinner jag tyvärr inte göra om inlägget, för måste verkligen träna på biologin idag... Men jag tror jag skriver det lite senare idag.

 

jaja whatever, 

På lördag ska jag till Ronneby med mamma, pappa och Katja, och där ska vi titta på Diggeloo nivet! haha

Mamma vann tydligen 2 biljetter i affären idag , och så fick hon ta med sig 2 barn så ja, vi kör på det! ;)


Jag och Katja ska nog inte vara där hela tiden och kolla, vi kanske går en runda i ronneby och träffar någon? :)


NÅGON RONNEBYARE INTRESSERAD? ;) 

 

 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards