Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Emelie Svensson - 2 juni 2013 20:41

Vid 4 ungefär åkte mamma, pappa & jag till min faster och hennes ''man'' och där åt vi asgod mat! 

Synd bara att jag mådde så jävla illa så jag knappt kunde äta något, 


Aja men skitsamma, sen så gick vi ut på ''altanen'' där de va soffor osv, så då satt vi där, sen hörde vi syrener, och det roliga va att de bor  mitt ute i skogen och man bara wtf? ofta det händer något här då? 


Så först kom en brandbil, sen 1 minut efter kom en ambulans, sen kom två brandbilar till, sen 1 polisbil och tillslut en styrelse bil, och vi bara what the fuck va äre som händer egentligen? :o


Sen så bodde Digge ( han kallas det) , som då är min fasters mans bror en bit ifrån, och då undrade vi om det hade hänt något där, 

Tommy, min fasters man, ringde upp till Digge, men ingen svara, så vi blev typ oroliga, sen ringde han tillbaka 10 minuter senare kanske och han berättade att det brann hos honom osv. 


usch så hemskt! tur ingen kom till skada iallafall! 


#1

Av Emelie Svensson - 2 juni 2013 12:54

 

Av Emelie Svensson - 2 juni 2013 11:06

Började ju med att jag och Amanda möttes utanför mitt hus, sen så cyklade vi upp till kvatum och skulle köpa gooodis.

 

Där var Oliver, Tobbe, Abin och Samuel, så vi snackade lite med dom, heh

för er som inte vet så var det oliver och tobbe som jag gick i klass med Oan till 6an,

Och i somras så var albin och samuel mycket med oliver och tobbe när vi träffade dom, så på så sätt lärde vi känna dom :) 

Sen gick ju samuel i min klass innan han bytte också. hehe ;)


Sen kom en annan Oliver, och vi pratade lite oså, hihi


Gjorde inget mer igår som var så speciellt, mer än att när vi cyklade hem jag och Amanda, så tittade hon i mobilen och hon cyklade bakom mig, sen tänkte jag  stannan och öppna min coola, då cyklade hon rätt in i mig och flög ner på marken och började blöda :( 


feeelåt mandi :(



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards