Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Emelie Svensson - 6 juni 2013 20:08

Många människor säger att jag och Nora är väldigt lika... 

Varje dag får vi faktiskt höra och se det. Ifrån början när någon sa det tänkte vi bara: haha nej verkligen inte.

Och nu är det allt fler som kommer fram i verkligheten och säger det till oss, hennes mormor tillexempel sa att man kunde tro att vi var tvillingar. haha


Jag och Nora har börjat tänka:  ''är vi verkligen så lika som alla säger? :o.. aa det kanske är så ändå? ''

Men nu vill jag och Nora  ha eran åsikt om det här, så svara på  frågan nedanför alla  kommande bilder. '' Är vi lika?''

 

 


Bloggextra.se

Av Emelie Svensson - 6 juni 2013 13:29

Nu, snart ska jag och Eliaz cykla först till Asarum, och det är då jag sticker hem, och han kanske stannar lite hos mig, jag vet inte haha,  sen cyklar han själv in till stan till sin syster. 


Nora åkte hem för ungefär 20 minuter sedan, hennes mamma hämtade henne :)


bloggar när  jag kommer hem!


 

Av Emelie Svensson - 6 juni 2013 08:14

Igår cyklade jag, min kusin och Nora ner till byn för att köpa godis,  sen därefter körde vi hem till mig och skulle hämta Noras dator oså, och sen när vi cyklade därifrån, precis vid möbelaffären, då alla vi 3 kör på rad brevid varandra, så fastnar mitt styre i min kusins styre och det satt verkligen fast, och då helt plötsligt bara rycker han iväg det,det lossnar,  och då  råkar jag köra mot nora istället, och då fastnar jag i hennes hjul och styre och vi flyger ut mot vägen båda två, Nora över de två cyklarna, och jag emellan dom.. fyfan va ont jag fick.


Sen cyklade vi bort till reptil igen, och då satt vi där utanför och chillade en kvart ungefär! ;)

Sen tänkte vi cykla hem, så vi cyklade genom min och Noras skola för att det var närmare, och när vi var påväg dit, så körde jag och Nora brevid varandra, och då fastnar hennes styre i mitt och vi flyger båda framlänges och förstör både armar och ben. Usch som Eliaz skratta, han ska ta mig fan få igen, right Noraa? :D

   


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards