Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Emelie Svensson - 10 juni 2013 21:40

Har varit iväg mestadels av dagen, och efter skolan drog jag till stan med mamma, och då köpte jag skolavslutningskläder och lite sånt där.

Sen därefet så träffade jag Emil, Linnéa, Jesper och Johannes, och vi dampade som vanligt, heheh



Imon kommer jag nog inte kunna uppdatera så mycket, för ska till min kusin imorgon för hon tar studenten, haha.

Blev ju inte så mycket uppdatering idag heller menmen...


JAG SKA BARA TA LITE BILDER PÅ KLÄDERNA SEN LÄGGS DE UT HÄR PÅ BLOGGEN! <3

 

ÖVERASKNINGEN BLIR PÅ TORSDAG ISTÄLLET...

Av Emelie Svensson - 10 juni 2013 06:27

senare blir de en ''överaskning'' så håll ögonen öppna om vem som kommer! :D

 

Efter skolan drar jag till stan med mamma, sen så kommer ....., sen ska jag nog träffa Emil och dom.

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards