Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Emelie Svensson - 14 juni 2013 18:34

Va nyss ute en stund med Emil Jesper och dom,  brände mig som satan på avgösröret ifrån mopeden, så  det svider sönder på mitt ben nu  :(  ajajajaj, intebraaa! 


Ska ut en runda till nu, vet inte vem jag ska ''sticka '' utmed, måste bara ut! hihi,


 




Av Emelie Svensson - 14 juni 2013 15:13

Då är det ÄNTLIGEN sommarlov!

Tyvärr va det en regning skolavslutningen så håret blev lockigt och man blev lite småblöt, heheh

Min kusin och mamma var där och tittade i kyrkan, och andra föräldrar och då alla eleverna, haha!! 


I kyrkan sjöng några elever, och personerna som fått högst betyg blev uppropade och fick komma fram och få blommor och skit ;))

Efter skolavslutningen drog vi till skolan, där vi hämtade våra betyg, blev väl helt okej men hade hoppats på bättre faktiskt.

jaja! där efter så tog jag, min kusin och Oliver bussen in till stan där vi åt pizza, sen mötte Emil efter hans skolavslutning som va klockan halv 12???? ;)


ÄR FÖRBANNAD JUST NU FÖR ATT MIN STOREBROR TAGIT SÖNDER MIN CYKEL, OCH JAG SOM TÄNKTE UT OCH CYKLA IDAG MED NÅGRA KOMPISAR , ASSÅ DÖ DÖ DÖ CYKEL FAN

 

(ni får se betygen senare ikväll) 

 

     

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards