Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Emelie Svensson - 17 juni 2013 23:23

Ja, rubriken talar väl för vad som hände...

Jag skulle gå ner ifrån en backe med cykeln, det jag inte visste va att det var  fullt me nässlor nedanför och att backen var JÄVLIGT brant.

Så cyklen flög ner, i full fart, och så snubblade jag över en sten och flög rätt in i nässelsnåret där de va fullt av nässlor, 

Ansiktet blev helt nällat, benen helt prickiga, iochmed jag hade shorts, armarna blev detsamma och ja, sammansättning: HELA MIN KROPP NÄLLAD.

det var absolut inte skönt och jag bara låg där på marken och tjöt och skrek.

Emil och Linnéa kom springande och hjälpte mig upp, jag bara skrek och tårarna forsade ur mina ögon, haha....

Föreställ er själva, att ligga kanske 5 minuter i nässlor halv avklädd, alltså med shorts och linne... 


Man såg inte alls mycket på bilderna de tog, men men får la duga


     



Av Emelie Svensson - 17 juni 2013 12:44


 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards