Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

MIN ÅSIKT OM OLIKA PERSONER del 3

Av Emelie Svensson - 20 juni 2013 13:44

Ivania Da Costa- En sjukt snygg tjej som verkar vara helt jävla awsome att vara med! Känner inte denna tjejen, men hon verkar vara sjukt rolig och snäll!  


Issa Hällsten- En tjej som inte är som alla andra, hon sticker ut och är väldigt annorlunda, på ett bra sätt.

Hon bryr sig om sina vänner och hon finns där när de behöver någon. Jag har aldrig träffat henne, men jag skulle gärna vilja göra det och lära känna henne mer. Issa är sjukt fin, och jag älskar hur hon målar sina ögonbryn oså, hon är verkligen jättefin! 


Sara Abbas- En tjej som inte är lik mig, helt annorlunda av mina uppfattningar om henne. Känner inte denna tjejen alls mycket längre, efter 7år tillsammans och sedan splittras från henne och ja, den andra klassen då, det var tufft, det är klart jag saknar henne, men det känns annorlunda nu, man kommer ifrån varandra. Hon är en sjukt snäll tjej, som jag var med mycket när jag var liten.


Hanna Bengtsson-  Hade denna tjejen i klassen upp till 6an, sen splittrades vi i början av sommarlovet där.

Jag saknar min klass väldigt mycket, och jag störtlipade på skolavslutningen, både sara och Hanna gick i min klass och dessa två tjerna var bästavänner, och är än i dag, för att de hamnade i samma klass på högstadiet.

Hanna umgicks jag med ganska mycket när jag var mindre, ungefär 10 års åldern kanske. Hanna är jättefin på alla sätt och vis fastän hon och jag är väldigt olika.


My Corlin- My är en av dom som hamnade i min nya klass nu mot högstadiet eller vafan de heter.

Jag var med My ganska mycket förra terminen i skolan, men sen började hon bli ganska tjurig över saker och då ledde det till att vi blev ovänner allt oftare. My har som många andra också humörsvängingar, ibland är hon världens sötaste, och ibland lite bad ass mot mig. Men såklart betyder My en del för mig och hon är helt perfekt som hon är!


 
 
Hilda

Hilda

20 juni 2013 21:27

Vad fin blogg du har! =)

http://hhilda.bloggplatsen.se

Emelie Svensson

20 juni 2013 23:40

tack så hemskt mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards