Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Emelie Svensson - 23 juni 2013 23:57

fick en asbra idé! 

Min dator är ju helt jävla fuckad, och batteriet börjar  ju bli kasst.

Men iaf, mamma sa ju att vi inte kunde springa ut och in och ladda datorerna  hela tiden, så jag tog med mig alla sladdar ut och laddar de ute just nu.

För vi har utag ute på väggarna så sitter just nu i mörkret utomhus och snackar skype med Emil och Jesper, medans Nora sitter i stugan och snackar skype  med Tedd :'D


Imon ska jag och Nora till stan! asnice!

Hon ska köpa present till sin kille för att han fyller år på fredag och det är den dagen han kommer hem ifrån militärlägret så hon ska åka och fira honom sen på lördagen, men jaaa, iaf så köper hon något skit till honom, och sen själv ska jag köpa lösögonfransar tror jag, sen kanske något klädesplagg, idk ;) Haha får väl se va jag hittar för småkrafs ;)


AJA BLOGGAR KANSKE SEN LITE SENARE <3

 

 

 

Av Emelie Svensson - 23 juni 2013 22:34

MIN DATOR LÄR DÖ VILKEN SEKUND SOM HELST, SÅ SÄGER GODNATT NU <33333333333333333


ELLER JAG KANSKE BLOGGAR MER! 

 


Av Emelie Svensson - 23 juni 2013 15:59

haha när vi satt ute i stugan, så ropade mamma: EMELIEEE!! 

och så gick jag ut så kom hon springande med frukost, haha vi slapp gå in! 

TACK MAMI DU ÄR SÖT DU.


Nora sover här ikväll också, och vi ska sova ute inatt med :) 

Har godis kvar sen igår så blir väl att vi myser med det, sen ska vi typ köpa läsk och sånt också lite senare :D!


 

Av Emelie Svensson - 23 juni 2013 11:46

Sov ute i stugan med Nora igår tills idag , vi var uppe till typ halv 4 och snackade Skype med massa randoms :)! Haha nejmen fett söta killar!

Vi ska alldeles strax gå in och äta frukost, känner mig faktiskt ganska hungrig efter natten här ute...
Vet inte om man ser Nora på bilden men hon ligger iallafall med ryggen till ;)

(Tråkig & Dålig mobilbloggning)

Av Emelie Svensson - 23 juni 2013 02:54

Sover ute inatt! 

har haft ansiktsmask och skit... haha godnatt folket! 


 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards