Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Emelie Svensson - 26 juni 2013 19:35

Av Emelie Svensson - 26 juni 2013 14:08

Jag sov ju hos min kusin inatt, och nu snart ska vi cykla hem till mig och sova där tills imorgon då han sticker till sin syster i stan, och jag drar med Nora och ''shoppar'' i stan.

Hon är en av de ända. Jag älskar dig och Linnea.


 

..

Av Emelie Svensson - 26 juni 2013 10:30

Va ska jag göra?  När nästan ALLA  sviker en och sårar en så jävla hårt?

Hur har folk mage till att kunna ljuga? Ljuga för den personen som alltid fanns där? Som alltid brydde sig?

Varför såra igen, igen och igen? När man säger ''förlåt jag tänker aldrig mer såra dig bästa du'' sen gör man det medvetet gång på gång, på gång, på gång.


Jag hade förtroendet för två stycken, de var som mina bästavänner. De ljög för mig jävligt hårt, men jag är Emelie och  jag tar reda på ALLT. Jag vill inte att ni ska må bra, ni förtjänar de helevetet  ni utsatt mig för.

Jag hade ALDRIG kunnat ljuga för er, SPECIELLT INTE ER! Jag hoppas ni skäms så jävla hårt nu, att ni gjort en så stor besvikelse för er själva. Det här är sista gången ni ser mig, jag villl inte se er mer! ALDRIG MER! För ni är såna vidriga personer. FYFAN FÖR ER! 



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards