Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

..

Av Emelie Svensson - 26 juni 2013 10:30

Va ska jag göra?  När nästan ALLA  sviker en och sårar en så jävla hårt?

Hur har folk mage till att kunna ljuga? Ljuga för den personen som alltid fanns där? Som alltid brydde sig?

Varför såra igen, igen och igen? När man säger ''förlåt jag tänker aldrig mer såra dig bästa du'' sen gör man det medvetet gång på gång, på gång, på gång.


Jag hade förtroendet för två stycken, de var som mina bästavänner. De ljög för mig jävligt hårt, men jag är Emelie och  jag tar reda på ALLT. Jag vill inte att ni ska må bra, ni förtjänar de helevetet  ni utsatt mig för.

Jag hade ALDRIG kunnat ljuga för er, SPECIELLT INTE ER! Jag hoppas ni skäms så jävla hårt nu, att ni gjort en så stor besvikelse för er själva. Det här är sista gången ni ser mig, jag villl inte se er mer! ALDRIG MER! För ni är såna vidriga personer. FYFAN FÖR ER! 



 
 
Ingen bild

Anonym

26 juni 2013 13:02

Emelie, du är stark!!! Jag vet att du klarar det! Jag har själv en jobbig tid just nu, men jag försöker kämpa mig igenom det.. men som sagt kämpa!!! <3

Emelie Svensson

26 juni 2013 14:03

..

 
anonym

anonym

26 juni 2013 14:33

Jag vet själv hur det är att bli sviken av två personer som betyder jättemycket för en. Jag har fortfarande inte kommit över det och det har gått mer än ett halvår. Jag har lärt mig att man inte kan lita på någon fullt ut eftersom att folk kan inte ta ansvar för de hemligheter de får veta och de bara berättar det vidare och så börjar det gå en massa rykten och så. Men ge aldrig upp och visa dig aldrig svag för dom! Love to you!

http://anonym

Emelie Svensson

28 juni 2013 15:20

älskade du,

 
Ingen bild

Jakob

26 juni 2013 22:06

stay strong emelie <3

Emelie Svensson

28 juni 2013 15:19

loveu bästi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards